malucca09 skriver:
Hvordan gik jeres ferie i det Svenske????
Havde faktisk tænkt på, at I skulle komme op, men der var I jo "desværre" i Sverige.
Ja tiden og energien flyver bare af sted i det daglige, øv bøv...
Savner også jer.
Hvornår er det du starter?
Kæmpe kram og pyssemysser fra os til jer.
Puhhh..............vi har haft en travl ferie...........hvilket giver flere skænderier og deraf sure børn. Jan har hele tiden haft byggeprojektet i tankerne..............så han har været åndeligt fraværende. Men Sverige var smuk, og VARM. Da vi kørte fra Vetlanda sidste søndag ved middagstid, var der 36 grader. Vores aircon. i bilen var gået i stykker, og ligeledes var GPS'en................så de 3 timers køretur til Varberg var en prøvelse.
De sidste 5 dage har vi været i sommerhus med et hold venner, vi har mødt på Refnæs (synscenter i DK). De har også en synshandicappet (og en form for mental og fysisk udviklingshæmning) datter, Julie der er knapt to år, og en anden datter Nanna på 5 år. Så det har været rigtig hyggeligt, men også crowded, da huset ikke var særligt stort. Vi havde besøg af de andre forældre og børn som vi mødte på Refnæs i feb. mdr., og vi endte jo med at være 25 personer i dette sommerhus fra frokost og frem til kl. 22 i aftes. Det var rigtig skønt at se dem igen, men igen...........der var meget arbejde forbundet med så stort et ryk-ind.
Har været "PÅ" mentalt i mange dage..............så nu er jeg absolut flad. Har vasket tøj hele dagen, og ordnet hus og have.............men er langt fra nået i bund.
Huset ligner noget der er Løgn................for sikke et MEGA byggerod. Men nu kan man da nogenlunde se, hvordan det bliver.........og jeg kan fortælle at jeg får DK'S lækreste og store soveværelse med privat tagterasse. Men der er vist et stykke vej endnu...........
Anmeld