Jamen her går det jo meget godt :) (laaaangt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.095 visninger
24 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Klumpe-dumpe

Hej piger,¨

Ja det hvis ved at være længe siden, I sidst har hørt herfra os.

Alt i alt går det forrygende her. Malucca er i en rivende udvikling, både motorisk, og ikke mindst sprogligt.

Hun er nu gående/løbende, og lige pt. synes hun det er rigtig sjovt at gå baglæns... Sprogligt, er hun (hvis nok) langt fremme.

Hun kan sige omkring 40 rigtige ord og sætninger. Og synge lille peter edderkop, mens hun laver fagterne dertil. og synge et vers af "lille lise"

I dp går det også godt, héndes dobbelplads er blevet forlænget med 3 mdr. Da hun får "tilbage fald" især når hun ikke er helt på toppen.

-Mht. dp-pædagogen har jeg haft nogle (i min verden) voldsomme kontrovasser (staves?) sidst jeg havde møde med hende, nævnte hun at Malucca havde en mærkelig håndstilling, som var tegn på hjerneskade. Jeg fik derefter Malucca tjekket i hovede og røv, og div. undersøgelser viste ingen tegn på hjerneskade. (og dp eller jeg har ALDRIG oplevet en "mærkelig håndstilling) Min lægen har ringet og givet pæd. en overhandling der sagde spar ti. -Og til næste møde beder jeg om at få pæd. chef med. (og endnu engang stor TAK Mette, for din KÆMPE støtte i den periode)

Vi har lige holdt ferie, hvor vi var i sommerhus... Malucca hyggede sig rigtig meget, selvom der ingen var at lege med i en uge. Og jeg nød at være sammen med hende. og bare være os 2.

Fredag i sidste uge fik vi , så besøg af Fie, Mikael, Amalie og Laura. (og Linda) Vi kender dem jo mere privat, da vi opholdte os sammen på NEO. Pigerne var roomie og det samme var Fie og jeg.

Det var rigtig hyggeligt, at se dem. Og de 3 piger hyggede og legede sammen. Det var meninge de "bare" skulle være der fredag, men Fie og jeg faldt over en flaske hvidvin eller 2, i sommernatten. ;) så jeg fik æren af, at putte med Amalie og Laura, og ikke mindst Fiesen.

I denne her uge, har vi været sammen med mormor, morfar og Maluccas 2 kusiner. Ih det har været rigtig hyggeligt. Men desværre sluttede min ferie igår, så nu skal Malucca være hos mormor og morfar i næste uge, da dp stadig har ferie. Og jeg skal som sagt arbejde, nogle dage også om aftenen, da der jo er Tall Ships race i AA.

-Og ja så får i liiiiige en (lille;) stak billeder af fra vores ferie.

Rigtigt god ferie til jer, der ligger ud med sådan noget nu ;)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

otlitrom

Super dejligt indlæg, og rigtig dejlige billeder!

Det lyder til at I har haft en rigtig dejlig tur Det er jeg velundt!!

Anmeld

16. juli 2010

mama09

malucca09 skriver:

Hej piger,¨

Ja det hvis ved at være længe siden, I sidst har hørt herfra os.

Alt i alt går det forrygende her. Malucca er i en rivende udvikling, både motorisk, og ikke mindst sprogligt.

Hun er nu gående/løbende, og lige pt. synes hun det er rigtig sjovt at gå baglæns... Sprogligt, er hun (hvis nok) langt fremme.

Hun kan sige omkring 40 rigtige ord og sætninger. Og synge lille peter edderkop, mens hun laver fagterne dertil. og synge et vers af "lille lise"

I dp går det også godt, héndes dobbelplads er blevet forlænget med 3 mdr. Da hun får "tilbage fald" især når hun ikke er helt på toppen.

-Mht. dp-pædagogen har jeg haft nogle (i min verden) voldsomme kontrovasser (staves?) sidst jeg havde møde med hende, nævnte hun at Malucca havde en mærkelig håndstilling, som var tegn på hjerneskade. Jeg fik derefter Malucca tjekket i hovede og røv, og div. undersøgelser viste ingen tegn på hjerneskade. (og dp eller jeg har ALDRIG oplevet en "mærkelig håndstilling) Min lægen har ringet og givet pæd. en overhandling der sagde spar ti. -Og til næste møde beder jeg om at få pæd. chef med. (og endnu engang stor TAK Mette, for din KÆMPE støtte i den periode)

Vi har lige holdt ferie, hvor vi var i sommerhus... Malucca hyggede sig rigtig meget, selvom der ingen var at lege med i en uge. Og jeg nød at være sammen med hende. og bare være os 2.

Fredag i sidste uge fik vi , så besøg af Fie, Mikael, Amalie og Laura. (og Linda) Vi kender dem jo mere privat, da vi opholdte os sammen på NEO. Pigerne var roomie og det samme var Fie og jeg.

Det var rigtig hyggeligt, at se dem. Og de 3 piger hyggede og legede sammen. Det var meninge de "bare" skulle være der fredag, men Fie og jeg faldt over en flaske hvidvin eller 2, i sommernatten. så jeg fik æren af, at putte med Amalie og Laura, og ikke mindst Fiesen.

I denne her uge, har vi været sammen med mormor, morfar og Maluccas 2 kusiner. Ih det har været rigtig hyggeligt. Men desværre sluttede min ferie igår, så nu skal Malucca være hos mormor og morfar i næste uge, da dp stadig har ferie. Og jeg skal som sagt arbejde, nogle dage også om aftenen, da der jo er Tall Ships race i AA.

-Og ja så får i liiiiige en (lille stak billeder af fra vores ferie.

Rigtigt god ferie til jer, der ligger ud med sådan noget nu

Dejligt at hører fra jer Godt dp ikke havde ret

Gode ferie billeder, har jeg jo også set på fjæs

Hvad er det nu du arbejder med? jeg skal også til tal ship med nogen bruger...

Godt i har det godt

Smuk tøs <3

Anmeld

16. juli 2010

Barbamama

Godt at lægen ringede til pædagogen. Det er da noget underligt noget at sige hvis hun ikke har forstand på det. Så kan man da nå at blive rigtig urolig.

Det ser ud som om I har haft en dejlig dag med Fie og ungerne

Anmeld

16. juli 2010

Klumpe-dumpe

kitty skriver:

Super dejligt indlæg, og rigtig dejlige billeder!

Det lyder til at I har haft en rigtig dejlig tur Det er jeg velundt!!

Tak, ja det var en skøn ferie. Selvom det ikke var syd på, men det var jo slet ikke nødvendigt, med det lækre vejr vi havde... (Læs, Malucca tør ikke bade, ¨så mor lå med sin popo i badebassinet;)

Anmeld

16. juli 2010

Klumpe-dumpe

Trinehw skriver:

Dejligt at hører fra jer Godt dp ikke havde ret

Gode ferie billeder, har jeg jo også set på fjæs

Hvad er det nu du arbejder med? jeg skal også til tal ship med nogen bruger...

Godt i har det godt

Smuk tøs <3

Jamen "mit" firma, står jo for alt rengøringen dernede... Vores direktør har lejet et stort skib, hvor der kommer en masse vipper osv.

-Og torsdag skal jeg ud og sejle med en masse venner og bekendte... ih hvor jeg glæder mig til det.

Måske vi snart skal lave legedate? (og eller lave et ns møde i zoo??)

Krammer til jer to smukke hoveder.

Anmeld

16. juli 2010

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Godt at lægen ringede til pædagogen. Det er da noget underligt noget at sige hvis hun ikke har forstand på det. Så kan man da nå at blive rigtig urolig.

Det ser ud som om I har haft en dejlig dag med Fie og ungerne

Hun er jo ikke mere forstand på det end dig, som pædagog.... Og er der en mistanke burde hun jo, aktivere alle sine forbindelser.....

Ja det var en rigtig skøn dag... Vi talte om det kunne være rigtig hyggeligt at mødes alle sammen, uden børn. og bare hygge.

Kram til dig og smukke Carla.

Anmeld

16. juli 2010

mama09

malucca09 skriver:

Jamen "mit" firma, står jo for alt rengøringen dernede... Vores direktør har lejet et stort skib, hvor der kommer en masse vipper osv.

-Og torsdag skal jeg ud og sejle med en masse venner og bekendte... ih hvor jeg glæder mig til det.

Måske vi snart skal lave legedate? (og eller lave et ns møde i zoo??)

Krammer til jer to smukke hoveder.

åh okay super - har du hørt om et handicap venligt skib der skulle komme?

Lyder da hyggeligt - arbejde og fornøjelse SUPER!

Ja helt sikkert - det synes jeg sgu, vi skal SNAREST Men er bange for de 2 små stikker af fra os hehe Har også års kort til zoo, og der er jo legeplads mm ude

Anmeld

16. juli 2010

Barbamama

malucca09 skriver:

Hun er jo ikke mere forstand på det end dig, som pædagog.... Og er der en mistanke burde hun jo, aktivere alle sine forbindelser.....

Ja det var en rigtig skøn dag... Vi talte om det kunne være rigtig hyggeligt at mødes alle sammen, uden børn. og bare hygge.

Kram til dig og smukke Carla.

lige nøjagtig. Tror ikke lige jeg skal gøre mig klog på hjerneskader!

God ide at mødes i festligt lag uden unger. He he

KRAAAM til dig også!!!!!!!

Anmeld

16. juli 2010

Klumpe-dumpe

Trinehw skriver:

åh okay super - har du hørt om et handicap venligt skib der skulle komme?

Lyder da hyggeligt - arbejde og fornøjelse SUPER!

Ja helt sikkert - det synes jeg sgu, vi skal SNAREST Men er bange for de 2 små stikker af fra os hehe Har også års kort til zoo, og der er jo legeplads mm ude

nej det har jeg ikke lige hørt... Men prøv at tjekke her

http://www.tsr10.dk/

jeg har også årskort, og hvis de små løber væk fra os, tja så er nok et par andre aber vi kan tage med hjem ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.