Pia. skriver:
....Eller en person man aldrig har mødt som man fantasere om...
Af frygt for at lyde som en tosse valgte jeg i første omgang at jeg ville skrive det her indlæg som anonym, men alligevel så slog det mig at jeg ikke kan være den eneste tosse her
Mon ikke der findes andre end mig - ellers må det jo betyde jeg er noget helt specielt
.....
Denne her person slår virkelig benene væk under mig, han er en helt normal mand sød og venlig og umiddelbart er han slet ikke min "type" - eller den type jeg normalt falder for... men hans stemme slår mig helt ud, den er så spændende, fræk og lækker... okay, det blev svært at forklare.... Men håber alligevel i forstår mig...
Har også prøvet det med dufte. Når en duft på en mand virkelig fanger mig, så går det jo nærmest lige i trusserne
... he he...
Tror sgu det er varmen der har gjort mig kuldret .... må vist hellere få mine tanker et andet sted hen og lave lidt aftensmad ...
Forsat dejlig dag/aften... knus fra hende den tossede Pia.
Ved ikke om det lyder klamt men frank´s egen duft, den duft han har når han ikke bruger deo osv. den duft er min ynglings duft i hele verden den minder mig om min barndom de bedste og lykkeligste minder fra min barndom og den gør mig tryg...
Men har også et elelr andet med stemmer, Frank´s stemme min eks´s stemme osv. så du er bestemt ikke alene 
Men har personligt også et elelr andet med både dufte og lyde, suger det hele til mig og bliver let "fanget" på den ene eller den anden måde, men lige så let jeg bliver fanget lige så let kan jeg gå i det modsatte følses register...
Anmeld