At forelske sig i en stemme, en duft...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Pia.

....Eller en person man aldrig har mødt som man fantasere om...

Af frygt for at lyde som en tosse valgte jeg i første omgang at jeg ville skrive det her indlæg som anonym, men alligevel så slog det mig at jeg ikke kan være den eneste tosse her Mon ikke der findes andre end mig - ellers må det jo betyde jeg er noget helt specielt .....

Denne her person slår virkelig benene væk under mig, han er en helt normal mand sød og venlig og umiddelbart er han slet ikke min "type" - eller den type jeg normalt falder for... men hans stemme slår mig helt ud, den er så spændende, fræk og lækker... okay, det blev svært at forklare.... Men håber alligevel i forstår mig...

Har også prøvet det med dufte. Når en duft på en mand virkelig fanger mig, så går det jo nærmest lige i trusserne ... he he...

Tror sgu det er varmen der har gjort mig kuldret .... må vist hellere få mine tanker et andet sted hen og lave lidt aftensmad ...

Forsat dejlig dag/aften... knus fra hende den tossede Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

bette

hehe kan så sige at du ikke er den eneste der er tosset

sådan har jeg det også med dufte.. eller en stemme jeg synes er lækker.. kan rigtig godt lidt chris daughtrys stemme.. hmmm nice..

og nogle dufte kan minde mig om min barndom..

Anmeld

16. juli 2010

Dictes mor

Det har jeg også prøvet både med dufte og stemmer...

Anmeld

16. juli 2010

Lullaby

Jeg blev forelsket i manden pga hans stemme og hans smser  Vi smsede nemlig kun sammen i starten og ringede sammen. Så ham først 13 dage efter

Anmeld

16. juli 2010

BineS

Du er bestemt ik tosset
Jeg kender alt for godt det med duften! mm

Anmeld

16. juli 2010

otlitrom

Jeg er nok lidt den der falder for en ubarberet mand med lækkert hår. Gælder det?

Dufte betyder også meget!

Anmeld

16. juli 2010

Halbschön

Pia. skriver:

Af frygt for at lyde som en tosse valgte jeg i første omgang at jeg ville skrive det her indlæg som anonym, men alligevel så slog det mig at jeg ikke kan være den eneste tosse her Mon ikke der findes andre end mig - ellers må det jo betyde jeg er noget helt specielt .....

Denne her person slår virkelig benene væk under mig, han er en helt normal mand sød og venlig og umiddelbart er han slet ikke min "type" - eller den type jeg normalt falder for... men hans stemme slår mig helt ud, den er så spændende, fræk og lækker... okay, det blev svært at forklare.... Men håber alligevel i forstår mig...

Har også prøvet det med dufte. Når en duft på en mand virkelig fanger mig, så går det jo nærmest lige i trusserne ... he he...

Tror sgu det er varmen der har gjort mig kuldret .... må vist hellere få mine tanker et andet sted hen og lave lidt aftensmad ...

Søde Pia - du er ikke den eneste der har fået varme kuller ;o) En helt bestemt herreduft går lige i trusserne på mig! MmmmMUMS! Den er lækker..

Anmeld

16. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Hehe så kan vi være tosset sammen.. oplevede det her forleden dag med en duft.. uhhh blev helt kuller...

Sad faktisk lige og læste om at kvinder bliver til trukken af mænds kropsduft (altså ikke sved ) og når de så tilføjer en parfume der passer til deres kropsduft kan det gøre kvinderne helt kulleret.. Lidt sjovt jeg så lige faldt over dit indlæg her..

Anmeld

16. juli 2010

wamse

Pia. skriver:

kuk kuk et stk tosse her også

Jeg har simpelthen et overudviklet duftesans, ej det ved jeg ikke, men jeg tænder total på dufte.

Jeg kan gå gennem gågaden og så få fornemmelsen af en duft, når en mand går forbi. Jeg suger duften ind mens han går forbi

Det er helt specielle dufte jeg reagerer på, fx dufte fra Jean Paul GaultierDet går direkte i bukserne på mig.

Anmeld

16. juli 2010

slettet_7530

Hvor er du sød Pia

Jeg oplever meget tit når jeg taler i telefon med nogle mænd altså, at der bliver HELT stille når jeg så siger øhh er du der, ja men jeg forsvandt i din stemme du har den mest sexede stemme

Tror selv jeg har oplevet det 1 gang med en mand, men støder som sagt på det jævnligt med mig selv, hvilekt jeg ikke er så vild med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.