underligt spørgsmål??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2010

Halbschön

Valle81 skriver:

Griner:0)

Det var mig der sagde det med regnfrakken:0) Ekspedienten blev så flov over Asta stod der og råbte ud over hele apoteket:0)

De havde stillet sådan en siv kuffert på et podie i børnehøjde midt i apoteket - sådan en har du husket alt til rejsen og sommerferien - og der lå den meget tiltalende pakke:0)

Haha.. Nåååh en frisk mor i stedet ;o) Havde ikke anet hvordan jeg skulle få den vendt ;o)

For nogle år siden legede min nevø og niece på gulvet ... De har været 5 og3år... Så spørger hende på 3.. Mooosteeeeer.. hvordan laver man børn? Nevø: Man boller.. Niece: hvordan gør man det? Nevø: man putter bollerne i ovnen

Pyyyyh, troede lige jeg skulle til at bruge min fantasi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

IAH

Tja, jeg kan ikke se problemet i at tage en baby med i en butik for sexlegetøj. Det kan være lidt pinligt, hvis andre reagerer negativt.

Men barnet tager jo ikke skade. Og hvis der kommer en gladere mor ud af det, ser jeg ingen grund til lade være..

Anmeld

16. juli 2010

Skouboe

IAH skriver:

Tja, jeg kan ikke se problemet i at tage en baby med i en butik for sexlegetøj. Det kan være lidt pinligt, hvis andre reagerer negativt.

Men barnet tager jo ikke skade. Og hvis der kommer en gladere mor ud af det, ser jeg ingen grund til lade være..

Jeg ville heller ikke have noget problem med det. Hvis du bor i Kbh eller Århus, kan jeg iøvrigt anbefale Lust.

http://lust.dk/en/shops-and-staff/index.php

Anmeld

16. juli 2010

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Min eeelskede vibrator er gået i stykker, og kan simpelthen ikke leve uden den... men kan man godt tage en baby med i sexbutik, eller er det bare for underligt??

Selvfølgelig kan du det  Du behøver jo ikke bruge flere timer derinde

"Bare" fordi man har en baby, skal ens privat ikke sættes på standby - så kan du altid ose en anden dag, hvor baby ikke lige er med

Anmeld

16. juli 2010

Lone Jakobsen

kanon spørgsmål....har nemlig tit tænkt det samme

Anmeld

16. juli 2010

BineS

Jeg ville ik gøre det,men jeg er også SÅ genert!
Ville ik engang gøre det alene,uden en veninde

Anmeld

16. juli 2010

Anonym trådstarter

Nå, tog mig sammen og gik i Lust.. :-D Det var faktisk overhovedet ikke underligt.. ekspedienten var helt vildt sød og fortalte om hendes barn på 10 mdr, så det tog faktisk det underlige af det

Anmeld

16. juli 2010

CarinaSB

Jeg har haft Noah med inde i en sexshop .. Han var dog ganske ny .. tror ikk andet at han var 2 uger gammel .. vi skulle ind og købe en gave til en kvinde på 40 da hun holdte føzdag .. og jeg fik da lov til at sidde i et prøve rum og amme .. så satte hun bare et skilt med optaget på så kunne jeg sidde i fred ..  

Anmeld

16. juli 2010

Enayia

Anonym skriver:

Min eeelskede vibrator er gået i stykker, og kan simpelthen ikke leve uden den... men kan man godt tage en baby med i sexbutik, eller er det bare for underligt??

Ahhh ha ha undskyld, jeg kan ikke råde dig. Men fuck du fik mig til at grine ! Loooooool tak for det

Anmeld

16. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
CarinaSD skriver:

Jeg har haft Noah med inde i en sexshop .. Han var dog ganske ny .. tror ikk andet at han var 2 uger gammel .. vi skulle ind og købe en gave til en kvinde på 40 da hun holdte føzdag .. og jeg fik da lov til at sidde i et prøve rum og amme .. så satte hun bare et skilt med optaget på så kunne jeg sidde i fred ..  

og så var jeg nødt til at sidde og fnise lidt

synes det er så morsomt med prøverum i en sexshop hihi

til trådstarter: kan se du har været afsted, så ingen råd herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.