underligt spørgsmål??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.535 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. juli 2010

Anonym trådstarter

Min eeelskede vibrator er gået i stykker, og kan simpelthen ikke leve uden den... men kan man godt tage en baby med i sexbutik, eller er det bare for underligt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

CamillaValby

Det kan man vel sagtens, jeg ville dog ikke selv gøre det.

Der er de mest fantastiske sider på nettet

Anmeld

16. juli 2010

moniquesmor

jeg ville nok bruge nettet der er en masse sider og billig ting

Anmeld

16. juli 2010

Sjl-msl-Mkl

Jeg havde ikké gjort det, jeg synes det virker lidt for underligt og have baby med. Så ville jeg hellere gøre det på nettet, der er vel en del sider man kan bestille over.. 

Sofie

Anmeld

16. juli 2010

Anonym trådstarter

Har aldrig brugt nettet da jeg kun har hævekort.. Så det er desværre ikke rigtig en mulighed...

Anmeld

16. juli 2010

CamillaValby

PÅ nogle af siderne kan man klikke videre til ens netbank så man kan betale på den måde. Så det er en mulighed at bruge lidt tid foran computeren og se hvilke sider der kan det.

Ellers ville jeg sende manden afsted efter noget, det syntes jeg i hvertfald er spændende og se hvad han kommer hjem med

Anmeld

16. juli 2010

Svei

Ja, hvorfor skulle du ikke kunne det...så længe det er en baby så fatter den jo ikke en meter af hvad der sker....

Anmeld

16. juli 2010

Valle81

Eva. skriver:

Ja, hvorfor skulle du ikke kunne det...så længe det er en baby så fatter den jo ikke en meter af hvad der sker....

Enig kan ikke se noget underligt i det:0)

Minder mig lige om at forleden var jeg på apoteket for at købe noget til Anton:0)

Mens jeg står ved kassen råber Asta: Mor hvad er det er den ikke flot:0)

I hånden havde en en pakke kondomer - sort pakke med hjerter på i mangle flotte farver:0)

Ekspedienten kiggede ned i bordet og jeg sagde: jamen det er sådan en engangsregnfrakke:0) Og var ved at dø af grin - hun synes jo bare pakken var så flot så flot:0)

Anmeld

16. juli 2010

Halbschön

Valle81 skriver:

Enig kan ikke se noget underligt i det:0)

Minder mig lige om at forleden var jeg på apoteket for at købe noget til Anton:0)

Mens jeg står ved kassen råber Asta: Mor hvad er det er den ikke flot:0)

I hånden havde en en pakke kondomer - sort pakke med hjerter på i mangle flotte farver:0)

Ekspedienten kiggede ned i bordet og jeg sagde: jamen det er sådan en engangsregnfrakke:0) Og var ved at dø af grin - hun synes jo bare pakken var så flot så flot:0)

Hahahahaha hvor sødt!!

Og super frisk ekspedient

Anmeld

16. juli 2010

Valle81

Renée88 skriver:

Hahahahaha hvor sødt!!

Og super frisk ekspedient

Griner:0)

Det var mig der sagde det med regnfrakken:0) Ekspedienten blev så flov over Asta stod der og råbte ud over hele apoteket:0)

De havde stillet sådan en siv kuffert på et podie i børnehøjde midt i apoteket - sådan en har du husket alt til rejsen og sommerferien - og der lå den meget tiltalende pakke:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.