Erfaring med test før testdag? Skyggestreg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2010

Anonym trådstarter

Den er ugyldig efter så lang tid, så du må vente et par dage endnu.

Og husk på at der er forskel på, hvor følsomme testene er... Jeg fik skygge-agtig positiv med et mærke test (vist Nettos) og mega positiv med Clearblues test. Og det var samme dag (med 5 timers mellemrum).

Så vent bare lige de par dage, så kan det være at sommeren bliver endnu dejligere. Held og lykke

Det håber jeg virkelig. Aner ikke hvor følsomme Matas´ tests er, men har aldrig fået en skyggestreg med dem før... Og slet ikke en jeg kunne se i strakt arm...

Men tak, jeg håber inderligt, vi har prøvet længe nok efterhånden. Ville være fantastisk med sådan en dejlig sommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Anonym trådstarter

jeg prøvede at teste 8 dage efter æl. (min cyklus er meget uregelmæssig så ved ikke hvor lang tid der var til mens), og der vidste den en meget meget svag streg efter 1 time ca. testede så 3 dage efter og der blev den positiv inden for 3 min. så det kan godt ske at den er der.

dog kan den jo stadig nå at blive en biokemisk graviditet.

men jeg krydser fingre for at den er der og blir!

Lyder lidt som det jeg oplevede i dag - med sen skyggestreg.

Har også oplevet biokemisk før, så måske er det sådan en igen. Håber inderligt der er gevinst, for har aldrig haft en skyggestreg med det mærke før...heller ikke efter så lang tid.

Og tak for de krydsede fingre

Anmeld

16. juli 2010

Anonym trådstarter

saxi skriver:

Jeg testede 4 dage før forventet mens, og den fik også en skyggestreg efter et lille minuts tid.. Tog en test 2 dage efter, som blev positiv efter lidt tid igen, med en lidt tydeligere streg.. På mens dagen testede jeg bragende positiv.. Så det kan lade sig gøre.. Prøv og teste igen i morgen eller overmorgen.. for at den er der..

God weekend

Tak skal du have. Håber også at der er gode nyheder til mig om et par dage.

Anmeld

16. juli 2010

M.O.A.R.

Ja det har jeg også prøvet! Jeg tog en ny test efter jeg så den svage streg i skaldespanden.. Efter et par teste og to lægebesøg fik vi statussen om at jeg var gravid. Og det har jeg fået en vidunderlig dreng ud af her for 10 uger siden, så hvis jeg var dig ville jeg tage en ny test

Anmeld

17. juli 2010

Anonym trådstarter

MaleneF skriver:

Ja det har jeg også prøvet! Jeg tog en ny test efter jeg så den svage streg i skaldespanden.. Efter et par teste og to lægebesøg fik vi statussen om at jeg var gravid. Og det har jeg fået en vidunderlig dreng ud af her for 10 uger siden, så hvis jeg var dig ville jeg tage en ny test

Uh hvor fedt. Hvor lang tid gik der før du så stregen, og hvor tydelig var din skyggestreg? Min var ikke grå, men heller ikke speciel pink. Kunne bare se en streg nr 2 med strakt arm - ja en skygge som var stærk nok til at se på afstand.

Anmeld

17. juli 2010

Anonym trådstarter

MaleneF skriver:

Jeg har købt nye tests, og overvejer at teste i morgen, men tænker om det er bedre at vente. Testede du også før tid da du fik skyggestreg?

Anmeld

18. juli 2010

Muffinmus

fik du testet???????????

Anmeld

20. juli 2010

M.O.A.R.

Anonym skriver:

Jeg har købt nye tests, og overvejer at teste i morgen, men tænker om det er bedre at vente. Testede du også før tid da du fik skyggestreg?

Ja et par dage før. Men nu fik jeg mange svage teste. og den første test hos lægen viste negativ (tror nu grunden til det var at testen ikke lå længe nok for hjemme fik jeg svag streg efter 2-3 min, men lad det ligge)

Testede bragende positiv hos lægen den 26/8 sidste år og havde haft sidste mens første dag d. 14/7

Anmeld

20. juli 2010

M.O.A.R.

Anonym skriver:

Uh hvor fedt. Hvor lang tid gik der før du så stregen, og hvor tydelig var din skyggestreg? Min var ikke grå, men heller ikke speciel pink. Kunne bare se en streg nr 2 med strakt arm - ja en skygge som var stærk nok til at se på afstand.

Den var nu ikke overdrevet tydelig.. Den var ligesom din, tydeligere i strakt arm..

Der gik små 3 - 5 min den næste gang jeg testede

Anmeld

20. juli 2010

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

fik du testet???????????

Jeg tog en test dagen efter, men den var negativ, og der dukkede intet op på den senere desværre.... Nu går jeg og venter på mens... Håber dog jeg bliver overrasket en af de kommende dage, men tvivler på det....

"Jeg vil meget hellere have 2 røde streger, end have det røde"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.