Erfaring med test før testdag? Skyggestreg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.424 visninger
23 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juli 2010

Anonym trådstarter

Hej piger, jeg har testet nogle dage i forvejen, fordi jeg har haft kvalme de sidste par dage og murren i underlivet.

Først viste testen negativ(Matas egen test) men da jeg skulle smide noget ud i skraldespanden (ca 45-60 min senere) så jeg pludselig en skyggestreg på testen. Jeg har før haft skyggestreger, men denne kan jeg se i strakt arm, hvilket jeg ikke har prøvet før.

Er der andre der har prøvet noget lignende? Jeg ved godt at jeg nok ikke kan regne med det, og at det kan blive en biokemisk, men ville lige høre om er er nogen som har erfaringer, og også de gode af slagsen med sådan en test?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

CamillaValby

Jeg kender en som har oplevet det samme, hun var dog ikke gravid. testen er ugyldig efter så længe.

Jeg ville dog fluks tage en ny hvis jeg var dig.

Anmeld

16. juli 2010

Sofia

Vil også sige at du hellere må teste igen - efter så lang tid er testen ikke til at regne med. Men håber for dig den nye er positiv!!

Anmeld

16. juli 2010

Mary

Du kan nok godt regne med at den ikke gælder. Har selv tidligere prøvet at få to streger efter de 5-10 min man skal aflæse, og da var jeg ikke gravid. Pøj pøj med det dog, der er helt sikkert nogle der har prøvet det modsatte 

Anmeld

16. juli 2010

Anonym trådstarter

Tror heller ikke rigtig på den er der før jeg er gået over tid. Ville bare høre folks erfaringer. Tror jeg vil teste igen i morgen eller om et par dage...

Anmeld

16. juli 2010

Muffinmus

hmm, så den sådan her ud som min vil jeg sige den er god nok...Jeg fik da en pige ud af det.

Den kom efter tiden mener jeg(dårlig hukommelse du ved:-)),og den er taget ca 4 dage før forventet mens!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. juli 2010

trine1989

jeg prøvede at teste 8 dage efter æl. (min cyklus er meget uregelmæssig så ved ikke hvor lang tid der var til mens), og der vidste den en meget meget svag streg efter 1 time ca. testede så 3 dage efter og der blev den positiv inden for 3 min. så det kan godt ske at den er der.

dog kan den jo stadig nå at blive en biokemisk graviditet.

men jeg krydser fingre for at den er der og blir!

Anmeld

16. juli 2010

saxa

Jeg testede 4 dage før forventet mens, og den fik også en skyggestreg efter et lille minuts tid.. Tog en test 2 dage efter, som blev positiv efter lidt tid igen, med en lidt tydeligere streg.. På mens dagen testede jeg bragende positiv.. Så det kan lade sig gøre.. Prøv og teste igen i morgen eller overmorgen.. for at den er der..

God weekend

Anmeld

16. juli 2010

IAH

Den er ugyldig efter så lang tid, så du må vente et par dage endnu.

Og husk på at der er forskel på, hvor følsomme testene er... Jeg fik skygge-agtig positiv med et mærke test (vist Nettos) og mega positiv med Clearblues test. Og det var samme dag (med 5 timers mellemrum).

Så vent bare lige de par dage, så kan det være at sommeren bliver endnu dejligere. Held og lykke

Anmeld

16. juli 2010

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

hmm, så den sådan her ud som min vil jeg sige den er god nok...Jeg fik da en pige ud af det.

Den kom efter tiden mener jeg(dårlig hukommelse du ved:-)),og den er taget ca 4 dage før forventet mens!

Min var ik helt så tydelig... suk har så meget lyst at teste igen, men tror jeg venter et par dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.