Pasning til syge/handicappede børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

Laulund87

Stephanie3 skriver:

Jeg mener helt sikkert at det er kommunens ansvar at finde ud af, de kan da ikke forvente at du skal vide sådan noget, det jo ikke sådan ting man forbereder sig på, når man er gravid!! Held og Lykke, og kram herfra.

Ja det må da være deres ansvar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Stephanie3

Laulund87 skriver:

Ja det må da være deres ansvar!

Ja, bestemt! Synes det er så frækt at de nærmest ligger ansvaret over på dig! De må fanme komme op af stolene, synes helt sikkert du skal tag ned og banke i bordet, og få et fair svar!

Anmeld

15. juli 2010

Vingummien

Laulund87 skriver:

Ja jeg må vist spørge lidt mere ind til det..

Jeg kan søge noget tabt arbejdsfortjeneste og orlov så jeg håber jeg kan blive lidt længere hjemme med hende Har før hørt om forældre der får penge for at passe deres egne børn.

Hvis jeg var dig, og du har lysten til det, ville jeg helt klart gå efter muligheden for selv at kunne passe hende selv lidt længere.

Håber du finder en god løsning, som er god for både dig og hende

Anmeld

15. juli 2010

Laulund87

Tulipan skriver:

Hvis jeg var dig, og du har lysten til det, ville jeg helt klart gå efter muligheden for selv at kunne passe hende selv lidt længere.

Håber du finder en god løsning, som er god for både dig og hende

Det vil jeg helt klart også

Anmeld

15. juli 2010

Laulund87

Stephanie3 skriver:

Ja, bestemt! Synes det er så frækt at de nærmest ligger ansvaret over på dig! De må fanme komme op af stolene, synes helt sikkert du skal tag ned og banke i bordet, og få et fair svar!

Ja det må jeg hellere

Anmeld

15. juli 2010

Henri84

Du kan også søge TA, så skal du bare lige have fagpersonerne til at skrive hvorfor de anbefaler du går hjemme med hende osv. og så krydse fingre for i har en samarbejdsvillig kommune
Vores børnelæge anbefaler vi har E hjemme på TA hele efteråret og vinteren der kommer nu her, men vil bare ikke tage ham ud af sin dp hvor han er så glad for at være...

Anmeld

16. juli 2010

Laulund87

Henri84 skriver:

Du kan også søge TA, så skal du bare lige have fagpersonerne til at skrive hvorfor de anbefaler du går hjemme med hende osv. og så krydse fingre for i har en samarbejdsvillig kommune
Vores børnelæge anbefaler vi har E hjemme på TA hele efteråret og vinteren der kommer nu her, men vil bare ikke tage ham ud af sin dp hvor han er så glad for at være...

Okay, hvad betyder TA?

Anmeld

16. juli 2010

Heidimed lea

hej nu arbejder jeg indenfor området,,, kommunen skal finde et egnet sted til din datter hvor hun får dækket hendes behov..  hvis jeg var dig ville jeg lægge meget pres på kommunen allerede nu,, så et egnet sted findes..   knus Heidi

Anmeld

16. juli 2010

Laulund87

Heidimed lea skriver:

hej nu arbejder jeg indenfor området,,, kommunen skal finde et egnet sted til din datter hvor hun får dækket hendes behov..  hvis jeg var dig ville jeg lægge meget pres på kommunen allerede nu,, så et egnet sted findes..   knus Heidi

Okay tak for det. Ja det ser det ud til jeg hellere må gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.