hvilken fødegang på sjælland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

Vial

Riget IT IS!

Du ringer bare 35455022 så får du fat på fødemodtagelsen (som man skal kontakte, når man er over 20 uger henne). En sød jordemoder tager altid telefonen døgnet rundt.

Jeg har ALDRIG oplevet ventetid, når jeg er kommet akut derind. Højst 10 min mens de fandt min journal. I svangerambulatoriet er der derimod tit laaang venteted, men der skal man jo ikke ned, når man kommer ind akut.

Men lad lige være med at bløde mere..

God tur til hovedstaden.

Hilsner fra en, der lige måtte derind forleden nat pga blødning.. de mener sgu, at jeg snart skal føde mine twins

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Camilla_a

Kan 100% anbefale riget!!! De har kun været utrolig søde ved mig. Var der inde en dag, for havde ikke mærket liv som jeg plejede, men lige så snart de satte den der ting på var der kæmpe boksekamp i maven! Så følte mig lidt dum, men jordmoderen sagde jo bare "hellere en gang for meget"

Anmeld

15. juli 2010

grinbidderen

jeg ville osse helt sikker sige hvidovre hospital jeg blev rigtig godt behandlet der mens jeg var gravid med valdemar og efter jeg havde født var de osse bare helt perfekte..

De vil heller tjekke en gang for meget end en gang for lidt, så hvis du ska have fat i en fødegang ville jeg vælge hvidovre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.