hvilken fødegang på sjælland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

988 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

oo

tøser- hilfe!

hvilken fødegang er den "bedste" på sjælland??

jeg har her til aften haft en lillebitte blødning og har naturligvis talt med min egen fødegang på svendborg, hvor jordmoderen altid er utrolig rar og forstående. men imorgen skal vi fire dage til kbh og vi vil gerne have et nummer med til en fødegang HVIS NU et eller andet. og så tænker jeg bare...er der nogen som bare har travlt og afviser en og er der nogen som tager sig rigtig god tid til at snakke og tilbyde tjek (som på svendborg)? vi skal være på nørrebro, så umiddelbart er Riget tættest, men er de "bedst"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Skouboe

Jeg ved ikke om Riget er bedst, men de er ganske udemærkede og de er tæt på.

Jeg personligt mener Hillerød er bedst, men jeg ville ikke ligge og rakke til Hillerød, hvis jeg var jer.

Anmeld

15. juli 2010

oo

Skouboe skriver:

Jeg ved ikke om Riget er bedst, men de er ganske udemærkede og de er tæt på.

Jeg personligt mener Hillerød er bedst, men jeg ville ikke ligge og rakke til Hillerød, hvis jeg var jer.

ok, så Riget er finobambino hvis man har spørgsmål og sådan? altså jeg tror ikke det her blødning udvikler sig, men det er bare rart at have et tlf nummer med, just in case

Anmeld

15. juli 2010

Karo

Helt klart Hvidovre hospital.

Jeg har både været på riget, Herlev og Hvidovre og der er Hvidovre altså bedst. Nu har jeg jo også prøvet Svendborg, da jeg jo faldt ned af en trappe mens jeg ventede Ida og var på besøg hos sviger famillien. Både svendborg og hvidovre vil hellere tjecke en gang for meget en engang for lidt og så er personalet søde og rare.

Anmeld

15. juli 2010

Skouboe

Tjuhl skriver:

ok, så Riget er finobambino hvis man har spørgsmål og sådan? altså jeg tror ikke det her blødning udvikler sig, men det er bare rart at have et tlf nummer med, just in case

Jeg kender ikke ret meget til fødegangen på Riget, men de dele af Riget jeg plejer at komme på er rigtigt gode.

Det eneste klagepunkt jeg har er at der altid er 117 års ventetid fra man kommer, til man kommer til, men det har jo ikke noget med deres kompetancer at gøre.

Jeg ville trygt henvende mig til dem, hvis jeg var i din situation.

Anmeld

15. juli 2010

oo

Karo skriver:

Jeg har både været på riget, Herlev og Hvidovre og der er Hvidovre altså bedst. Nu har jeg jo også prøvet Svendborg, da jeg jo faldt ned af en trappe mens jeg ventede Ida og var på besøg hos sviger famillien. Både svendborg og hvidovre vil hellere tjecke en gang for meget en engang for lidt og så er personalet søde og rare.

jep okay, det passer også bedre med hvad jeg har hørt fra min søster jeg finder lige deres nummer til at have i tlf'en!

Anmeld

15. juli 2010

Karo

Grunden til jeg fraråder riget er pga. ventetiden. Her kommer du snilt til at vente timer inden de har tid til dig. På Hvidovre tager de dig ind stort set ind med det samme, uden den store vente tid.

Men gad vide om blødningen ikke er stoppet nu ?

Anmeld

15. juli 2010

oo

Karo skriver:

Grunden til jeg fraråder riget er pga. ventetiden. Her kommer du snilt til at vente timer inden de har tid til dig. På Hvidovre tager de dig ind stort set ind med det samme, uden den store vente tid.

Men gad vide om blødningen ikke er stoppet nu ?

jo altså, det var en lillebitte blødning og den var også stoppet da jeg talte med jordmoderen på svendborg, men jeg kunne mærke, at Søren var MEGET nervøs og så blev jeg selv nervøs, så jeg tænkte jeg lige ville ringe og høre. det var så min egen jordmoder der havde vagt og hun sagde, at jeg endelig skulle komme ind enten nu eller senere, hvis jeg var utryg og ville tjekkes, men at jeg lød som om det ikke var noget at være bekymret for. så spurgte Søren om jeg ville blive hjemme fra københavn i weekenden, og det vil jeg jo ikke hvis det bare var sådan en lille fis af en blødning og alting er godt ellers - jeg mærker jo babyen lige nu, så jeg er ikke vildt bekymret, så vi blev enige om, at vi lige skulle sørge for at have et nummer med, for vi kan nok ikke komme på internettet der hvor vi skal bo

Anmeld

15. juli 2010

dorthemus

RIGET...har intet dårligt at sige om det hospital

Anmeld

15. juli 2010

K&S

Jeg har kun haft kontakt med Hvidovre - indtil videre 2 gange - den seneste i dag, fordi der lige pludselig løb en del vand ud i trusserne - de er super søde at snakke med og tager en alvorligt uanset hvor lille "spørgsmålet" måske er for dem...!

God tur til København...!

Katja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.