Karo skriver:
Grunden til jeg fraråder riget er pga. ventetiden. Her kommer du snilt til at vente timer inden de har tid til dig. På Hvidovre tager de dig ind stort set ind med det samme, uden den store vente tid.
Men gad vide om blødningen ikke er stoppet nu ?
jo altså, det var en lillebitte blødning og den var også stoppet da jeg talte med jordmoderen på svendborg, men jeg kunne mærke, at Søren var MEGET nervøs og så blev jeg selv nervøs, så jeg tænkte jeg lige ville ringe og høre. det var så min egen jordmoder der havde vagt og hun sagde, at jeg endelig skulle komme ind enten nu eller senere, hvis jeg var utryg og ville tjekkes, men at jeg lød som om det ikke var noget at være bekymret for. så spurgte Søren om jeg ville blive hjemme fra københavn i weekenden, og det vil jeg jo ikke hvis det bare var sådan en lille fis af en blødning og alting er godt ellers - jeg mærker jo babyen lige nu, så jeg er ikke vildt bekymret, så vi blev enige om, at vi lige skulle sørge for at have et nummer med, for vi kan nok ikke komme på internettet der hvor vi skal bo 
Anmeld