Jeg ved sq ikke rigtigt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

Mira0911

LotteN skriver:

Min datter har faktisk ikke fået mælk og honning denne gang

Men sidste gang hun hostede gav vi hende nogle gange en lille slat honning på en ske om natten, når hun fik et "hosteanfald"

;) Er det lige meget hvad for en honning det er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

LotteN

MoarJ skriver:

Er det lige meget hvad for en honning det er?

ja, det tror jeg da... Herhjemme fra vi bare den billigste fra supermarkedet

Anmeld

15. juli 2010

Mira0911

LotteN skriver:

ja, det tror jeg da... Herhjemme fra vi bare den billigste fra supermarkedet

Okey... tak for tippet... :O)

Anmeld

15. juli 2010

<3

MoarJ skriver:

Julie hoster meget... Når hun hoster, lyder det virkelig til at hun er ved at hoste lungerne ud... Samtidig lyder det også som om at hun skal kaste op... Hun nyser enormt meget... Men er slet ikke forkølet...

Nogen af jer som har børn der hoster osv og ikke er forkølet? Jeg tror ikke det hjælper at tage til lægen, for der kan jo ikke rigtig gøres noget imod det.. Medicin skal helst undgåes i denne alder...

Jeg selv droppede turen forbi lægen og købte noget Benanyl hostesaft til mig.. For jeg vil alligevel få afvide jeg skulle købe noget hostesaft....

Hmm....

Er det gentagne nys? For så er det nok allergi.Og det bliver kun værre ubehandlet.

Er det søløvelyd? For så kan det være falsk strubehoste selvom det er på den forkerte tid af året.

Ellers er der vist også en børnesygdom hvor de skulle hoste slemt. Jeg ville nok smutte forbi en læge bare for at være sikker på at det ikke var noget lungerne eller i bronkierne

God bedring

Anmeld

15. juli 2010

<3

kamillete og honning sværger vi til herhjemme

Anmeld

15. juli 2010

Mira0911

Kirle skriver:

Er det gentagne nys? For så er det nok allergi.Og det bliver kun værre ubehandlet.

Er det søløvelyd? For så kan det være falsk strubehoste selvom det er på den forkerte tid af året.

Ellers er der vist også en børnesygdom hvor de skulle hoste slemt. Jeg ville nok smutte forbi en læge bare for at være sikker på at det ikke var noget lungerne eller i bronkierne

God bedring

Nysene er ikke konstant, men 2 gange efter hinanden med nogen timers mellemrum...

FSH har hun haft og fik afvide at det nok vil lyde som det hun havde når hun nu engang skulle begynde at hoste... Hun lyder som en søløve...

Tak skal du have...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.