Jeg ved sq ikke rigtigt....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

Mira0911

Julie hoster meget... Når hun hoster, lyder det virkelig til at hun er ved at hoste lungerne ud... Samtidig lyder det også som om at hun skal kaste op... Hun nyser enormt meget... Men er slet ikke forkølet...

Nogen af jer som har børn der hoster osv og ikke er forkølet? Jeg tror ikke det hjælper at tage til lægen, for der kan jo ikke rigtig gøres noget imod det.. Medicin skal helst undgåes i denne alder...

Jeg selv droppede turen forbi lægen og købte noget Benanyl hostesaft til mig.. For jeg vil alligevel få afvide jeg skulle købe noget hostesaft....

Hmm....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Amelia<3

Jeg ville nok tager hende til lægen uanset om hun får noget imod det eller ej. Så de kan tjekke hendes lunger og så er du også på den sikre side.

Jeg havde der også sådan for et år siden, hostede så meget at jeg blev kvalt hver gang jeg sku hoste.Jeg var hverken forkølet eller noget. Tog til lægen og jeg havde lungebætendelse.

Smut forbi din læge imorgen og får din datter undersøgt

Anmeld

15. juli 2010

Mira0911

Amelisa <3 skriver:

Jeg ville nok tager hende til lægen uanset om hun får noget imod det eller ej. Så de kan tjekke hendes lunger og så er du også på den sikre side.

Jeg havde der også sådan for et år siden, hostede så meget at jeg blev kvalt hver gang jeg sku hoste.Jeg var hverken forkølet eller noget. Tog til lægen og jeg havde lungebætendelse.

Smut forbi din læge imorgen og får din datter undersøgt

Ja, men alle læger siger næsten det samme til os når vi ringer til vagtlægen eller egen læge, "At det er bare en virus, der vare 8-10 uger" En virus hvor man bare hoster slim op...

Mmm.... Synes sq ikke de læger er for gode altid til at give et ordenligt og korrekt svar til patienten....

Anmeld

15. juli 2010

Amelia<3

MoarJ skriver:

Ja, men alle læger siger næsten det samme til os når vi ringer til vagtlægen eller egen læge, "At det er bare en virus, der vare 8-10 uger" En virus hvor man bare hoster slim op...

Mmm.... Synes sq ikke de læger er for gode altid til at give et ordenligt og korrekt svar til patienten....

Det har du ret i. Men jeg ville nok alligevel tager til lægen, uanset hvad de siger så tjekker han hendes lunger. Hvis det er virus så er der ikke noget at gøre. Hvis det er noget andet så får hun noget imod det.

Anmeld

15. juli 2010

LotteN

Det er ikke andet end et par dage siden Lærke hostede rigtig meget og specielt om natten. Meget tør og ubehagelig hoste, der lød som om det krasede nede i lungerne.

Men nu går det den rigtige vej og hun hoster næsten ikke mere...
Jeg valgte ikke at gå til lægen, da de aligevel ikke kan gøre noget. Men du skal  jo helt klart vælge og gøre det, du har det bedst med

Anmeld

15. juli 2010

Mira0911

Amelisa <3 skriver:

Det har du ret i. Men jeg ville nok alligevel tager til lægen, uanset hvad de siger så tjekker han hendes lunger. Hvis det er virus så er der ikke noget at gøre. Hvis det er noget andet så får hun noget imod det.

Den virus vi alle 3 har nu, er det kun kæresten der får medicin imod det...

Jeg må daffe til lægen imorgen og få hende tjekket... ;)

Anmeld

15. juli 2010

Mira0911

LotteN skriver:

Det er ikke andet end et par dage siden Lærke hostede rigtig meget og specielt om natten. Meget tør og ubehagelig hoste, der lød som om det krasede nede i lungerne.

Men nu går det den rigtige vej og hun hoster næsten ikke mere...
Jeg valgte ikke at gå til lægen, da de aligevel ikke kan gøre noget. Men du skal  jo helt klart vælge og gøre det, du har det bedst med

Har det også sådan lidt, lægen kan jo ikke give hende noget, den hoste hun har er ligesom vores... Det er bare så svært.. jeg ved jeg bliver irriteret hvis jeg tager afsted og får afvide at der ikke er noget, når jeg nu også tænker at der er ikke noget at gøre..

Håber du forstod mit ævl... ;)

Anmeld

15. juli 2010

LotteN

MoarJ skriver:

Har det også sådan lidt, lægen kan jo ikke give hende noget, den hoste hun har er ligesom vores... Det er bare så svært.. jeg ved jeg bliver irriteret hvis jeg tager afsted og får afvide at der ikke er noget, når jeg nu også tænker at der er ikke noget at gøre..

Håber du forstod mit ævl...

Jeg forstod det udemærket godt

Enten så skal du vælge og ringe ti llægen imorgen eller også så ksal du se weekenden over...

Evt. prøv at give hende noget honning, det er godt mod hoste (evt. honning med varm mælk )

Anmeld

15. juli 2010

Mira0911

LotteN skriver:

Jeg forstod det udemærket godt

Enten så skal du vælge og ringe ti llægen imorgen eller også så ksal du se weekenden over...

Evt. prøv at give hende noget honning, det er godt mod hoste (evt. honning med varm mælk )

Den med honning og mælk har jeg slet ikke tænkt på... Den må jeg da lige få hentet hjem imorgen...

Hjalp det hurtigt på din datter?

Anmeld

15. juli 2010

LotteN

MoarJ skriver:

Den med honning og mælk har jeg slet ikke tænkt på... Den må jeg da lige få hentet hjem imorgen...

Hjalp det hurtigt på din datter?

Min datter har faktisk ikke fået mælk og honning denne gang

Men sidste gang hun hostede gav vi hende nogle gange en lille slat honning på en ske om natten, når hun fik et "hosteanfald"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.