det er lige omkring et år siden at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

KWL

Tjuhl skriver:

nårh Kristine  

Jamen Trine!!! Jeg elsker jer jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Karo

Jeg tror det er baby.dk skyld

Prøv at se på alle de nye børn (og dem vi stadig venter på) der er kommet til efter vi skiftede

Men hvor er jeg dog glad for at Camilla (og snart også dig Trine) er blevet mor, og kan opleve nogle af de glæder der er ved at være nogens mor. Så skal vi bare lige have Kitty og Menchen med over på denne side også, så er det perfekt. Og lur mig om der i løbet af dette år ikke kommer flere gravide kvindemennesker herinde

Anmeld

15. juli 2010

oo

Kristinewl skriver:

Jamen Trine!!! Jeg elsker jer jo

og vi elsker DIG!

Anmeld

15. juli 2010

Dictes mor

Karo skriver:

Jeg tror det er baby.dk skyld

Prøv at se på alle de nye børn (og dem vi stadig venter på) der er kommet til efter vi skiftede

Men hvor er jeg dog glad for at Camilla (og snart også dig Trine) er blevet mor, og kan opleve nogle af de glæder der er ved at være nogens mor. Så skal vi bare lige have Kitty og Menchen med over på denne side også, så er det perfekt. Og lur mig om der i løbet af dette år ikke kommer flere gravide kvindemennesker herinde

Det var jo netop, da vi skiftede til baby.dk, at jeg blev gravid, så det passer jo lige.

Jeg håber også at de to piger snart får deres ønske opfyldt, det er så hårdt at gå og ønske og ønske. Alt krydses herfra for dem...

Og Trine, jeg skulle hilse fra Per, der har læst dit indlæg og grinede og sagde, hvad så med de søskende Dicte har liggende i fryseren i Skejby, hvor gamle bliver de ikke lige inden de kommer til verden

Anmeld

15. juli 2010

oo

Dictes mor skriver:

Det var jo netop, da vi skiftede til baby.dk, at jeg blev gravid, så det passer jo lige.

Jeg håber også at de to piger snart får deres ønske opfyldt, det er så hårdt at gå og ønske og ønske. Alt krydses herfra for dem...

Og Trine, jeg skulle hilse fra Per, der har læst dit indlæg og grinede og sagde, hvad så med de søskende Dicte har liggende i fryseren i Skejby, hvor gamle bliver de ikke lige inden de kommer til verden

haha, nåhja! "Ja, skat, du er 3, men i VIRKELIGHEDEN er du 8"

Anmeld

15. juli 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

haha, nåhja! "Ja, skat, du er 3, men i VIRKELIGHEDEN er du 8"

He he præcis, det kan man få en del sjov ud af!

Anmeld

15. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Ja vi kan fylde et bassin, for jeg hylede også helt vildt! Gør det stadig af og til... Ih det var bare SÅ fantastisk!

Og Trine, jeg hylede også da i fandt ud af at i også var gravide! Og det tuder jeg også stadig over....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.