det er lige omkring et år siden at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
16 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

oo

jeg sad i københavn og fik en sms fra Milka, hvor der stod (ca): "Har du hørt, at Majastina har testet positivt? hun er gravid!"  jeg kan huske den dag meget meget tydeligt, jeg fik et kæmpe sug i maven og begyndte også at hyle en lille smule  Her var TEGNET på, at det kunne lykkes, det der med babyer!! jeg fik lov at låne min søsters computer, men jeg kunne overhovedet ikke huske mit password til baby.dk, så jeg måtte ind på facebook og skrive en besked om hvor fantastisk det var til Camilla (og Per).

og nu er Dicte her bare, stor og sund og velskabt og fantastisk dejlig, iiiiiih!!  det er bare en kæmpe reminder om, hvad vi NS'ere har været igennem sammen og jeg ville bare lige sige tak fordi I er Jer  og hurra for Dicte, der på en måde blir et år !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Barbamama

Trine dit søde søde menneske!!!!

Anmeld

15. juli 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

jeg sad i københavn og fik en sms fra Milka, hvor der stod (ca): "Har du hørt, at Majastina har testet positivt? hun er gravid!"  jeg kan huske den dag meget meget tydeligt, jeg fik et kæmpe sug i maven og begyndte også at hyle en lille smule  Her var TEGNET på, at det kunne lykkes, det der med babyer!! jeg fik lov at låne min søsters computer, men jeg kunne overhovedet ikke huske mit password til baby.dk, så jeg måtte ind på facebook og skrive en besked om hvor fantastisk det var til Camilla (og Per).

og nu er Dicte her bare, stor og sund og velskabt og fantastisk dejlig, iiiiiih!!  det er bare en kæmpe reminder om, hvad vi NS'ere har været igennem sammen og jeg ville bare lige sige tak fordi I er Jer  og hurra for Dicte, der på en måde blir et år !!

Ihhh så er det lige min tur til at tude!!! Du har jo ret, hvordan kunne jeg glemme at det præcis er et år siden nu. Lige nu ligger Dicte inde hos sin far og spiser lidt, hun ville juble og grine, hvis hun kunne læse din besked! I stedet så tuder jeg bare.

Hvor er du sød, og du har lige gjrot mig gladere end du tror muligt!! Det er simpelthen så sødt af dig. Jeg vil lige slutte af med det nyeste billede af Dicte. Det er fra weekenden, hvor Dicte var til bryllup ved min lillesøster. Nu må vi se om jeg kan ramme de rigtige knapper for bare tårer.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juli 2010

Barbamama

SMUKKE tøs!!!! Carla har lige fået den samme kjole i fødselsdagsgave af morfar

Anmeld

15. juli 2010

KWL

Jeg fik en sms fra Rikke og jeg tudede også lidt.

Kan dog også fortælle at da Rikke skrev at du var gravid fældede jeg også en tåre eller mange....

I to tøser fortjener det bare så meget.

Love u

Anmeld

15. juli 2010

TbCp

15. juli 2010

lion

Tjuhl skriver:

Hvor er du bare skøn og sød Trine.

Ja hun fortjente så meget at blive gravid.

Og Dicte er bare sådan en smuk og sød pige.

Anmeld

15. juli 2010

msax

Nu begynder jeg at tude - I kan ikke være det bekendt...

Hvor er det fantasstisk at vi (I) har holdt sammen så længe og delt sorger og glæder. Jeg er vildt glad for at jeg er en lille del af fællesskabet nu.

SMIL fra Mette 37+1

Anmeld

15. juli 2010

oo

Dictes mor skriver:

Ihhh så er det lige min tur til at tude!!! Du har jo ret, hvordan kunne jeg glemme at det præcis er et år siden nu. Lige nu ligger Dicte inde hos sin far og spiser lidt, hun ville juble og grine, hvis hun kunne læse din besked! I stedet så tuder jeg bare.

Hvor er du sød, og du har lige gjrot mig gladere end du tror muligt!! Det er simpelthen så sødt af dig. Jeg vil lige slutte af med det nyeste billede af Dicte. Det er fra weekenden, hvor Dicte var til bryllup ved min lillesøster. Nu må vi se om jeg kan ramme de rigtige knapper for bare tårer.

nåååååårh!!  og hvor er hun FIN!

Anmeld

15. juli 2010

oo

Kristinewl skriver:

Jeg fik en sms fra Rikke og jeg tudede også lidt.

Kan dog også fortælle at da Rikke skrev at du var gravid fældede jeg også en tåre eller mange....

I to tøser fortjener det bare så meget.

Love u

nårh Kristine  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.