Skal jeg være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

Halbschön

Ni-ko-li-ne skriver:

Der er ingen grund til Lactulose... De skal kun have afføring hver dag hvis de ikke ammes... Dicte ammes 95% af tiden jo

På børneafd anbefalede vi at hvis de bare fik lidt MME så skal de ha afføring hver dag...Og hvis skift af MME ikke virker, så skal de ha lactulose...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Jeg bliver bare så bekymret, og jeg har gået hele dagen i dag og kildet hende på maven og sagt prut prut prut til hende, fordi det ville sådan lette mit hjerte... Altså lidt skør er jeg nok blevet.

Det forstår jeg godt! Man bliver let bekymret:0) men altså, med ammebørn er alt afføring næsten ok

Anmeld

15. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Renée88 skriver:

På børneafd anbefalede vi at hvis de bare fik lidt MME så skal de ha afføring hver dag...Og hvis skift af MME ikke virker, så skal de ha lactulose...

Okay.... Det lyder bare meget voldsomt... Hvis ikke den lille som sådan er plaget

Anmeld

15. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Renée88 skriver:

Okay.... Det lyder bare meget voldsomt... Hvis ikke den lille som sådan er plaget

Anmeld

15. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Det er jeg glad for at få at vide. Jeg skal vist lære at skrue lidt ned for bekymringerne.

Hi hi.... Det skal jeg også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.