Mettemus: jaaa jeg burde også være ganske rolig nu jeg har set den lille bitte spires hjerte slå lige så fint..... og tror egentlig også du har ret..... jeg er vidst bare en af de heldige.... for må da også indrømme når jeg hører hvordan nogen af jer andre har det tænker jeg godt nok puuuuuh godt det ikke er mig der har det sådan..........
Multebær: hmmm jaaa jeg var faktisk også meget træt i den samme periode som du sagde (5-8 uge) og alkohol har jeg overhovedet ikke haft lyst til....... ikke at jeg kunne sidde og finde på at drikke mig bælle stiv men ja lysten har bare overhovedet ikke været der... så da har jeg det på helt samme måde...
Så jeg er også sikker på at min NF kommer til at gå ganske fint og viser mig at al min usikkerhed og tvivl var helt uden grund...... 
*Sandra prøver at sige til sig selv at jo flere gange hun siger den overstående sætning til sig selv jo mere kommer den til at lyde rigtig i hendes hoved*
Tror nogengange min kæreste er ved at korse sig over mig.... han er heeelt overbevist om at det er en ren supermand der svømmer rundt derinde og hygger sig og at der da selvfølgelig ikke er noget galt 
Anmeld