mine få symptomer er væk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

Halbschön

Multebær skriver:

Wow René vild historie. Tillykke med graviditeten jeg går ud fra at du er glad selvom du var på p-piller?

hehe Fødte for 9mdr siden

Lige til at starte med var jeg ikke så glad for de to streger, da kæresten og jeg kun havde været sammen få måneder... Men nu kan ejg da ikke undvære min bassemand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Amso

Jeg er gravid i 10'ende uge. Jeg har mange symptomer haft. Kvalme, opkast, ømme bryster, ligamentsmerter, har været et ømt syn Har været til en ekstra scanning idag, og det hele så fint ud, trods alle mine symptomer på graviditet har været væk en uge. Så nu føler jeg mig bare heldig..  smiler

Anmeld

15. juli 2010

Multebær

Renée88 skriver:

hehe Fødte for 9mdr siden

Lige til at starte med var jeg ikke så glad for de to streger, da kæresten og jeg kun havde været sammen få måneder... Men nu kan ejg da ikke undvære min bassemand

Ja det var ikke lige den skarpeste kommentar jeg kom med der  Tillykke med din guldklump - dejligt at dig og manden fik det bedste ud af en uventet og ikke planlagt situation

Anmeld

15. juli 2010

sandramor

Mettemus: jaaa jeg burde også være ganske rolig nu jeg har set den lille bitte spires hjerte slå lige så fint.....  og tror egentlig også du har ret..... jeg er vidst bare en af de heldige.... for må da også indrømme når jeg hører hvordan nogen af jer andre har det tænker jeg godt nok puuuuuh godt det ikke er mig der har det sådan..........

Multebær: hmmm jaaa jeg var faktisk også meget træt i den samme periode som du sagde (5-8 uge) og alkohol har jeg overhovedet ikke haft lyst til....... ikke at jeg kunne sidde og finde på at drikke mig bælle stiv men ja lysten har bare overhovedet ikke været der... så da har jeg det på helt samme måde...

Så jeg er også sikker på at min NF kommer til at gå ganske fint og viser mig at al min usikkerhed og tvivl var helt uden grund......

*Sandra prøver at sige til sig selv at jo flere gange hun siger den overstående sætning til sig selv jo mere kommer den til at lyde rigtig i hendes hoved*

Tror nogengange min kæreste er ved at korse sig over mig.... han er heeelt overbevist om at det er en ren supermand der svømmer rundt derinde og hygger sig og at der da selvfølgelig ikke er noget galt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.