mine få symptomer er væk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.571 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

sandramor

Nu blir jeg altså nødt til lige at forhøre mig lidt....

Jeg er gravid i 9 uge og har på intet tidspunkt rigtig haft nogle graviditets symptomer... ingen kvalme og ingen ligamentsmerter... det eneste jeg har haft er ømme bryster......

Sidste lørdag var kæresten og jeg til en tidlig scanning vi selv betalte for fordi jeg virkelig troede det værste netop fordi jeg ingen symptomer havde... det havde jeg dog heller ikke da jeg ventede min datter. Men jordemoderen kunne konstatere at det hele så fint ud og vi så et lille hjerte blinke fint....

Men nu er mine ømme bryster altså bare ikke ømme mere... mit eneste holdepunkt til graviditeten er væk  bør jeg være bekymret over det???? hvor længe havde i evt ømme bryster???.....

har bare snart ikke lyst til at gå og være bekymret længere.... snøft..... jeg skal først til første gravidtets undersøgelse om 14 dage.....

håber på lidt opmuntring :-) eller bare lidt svar.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

serinasmor

jeg synes bare du skal være glad for at du ingen gener har

nyd det

Anmeld

15. juli 2010

roenlund

Jeg havde heller ingen gener i hele 1. trimester... det var meget meget uvirkeligt... så gik jeg så ind i 2. og fik bækkenløsning men det er så også det eneste (selvom det er slemt nok, når man ingenting kan) nu begynder jeg heldigvis at kunne mærke ham for ellers havde jeg nok mistet troen på at der var en baby indeni mig...

Anmeld

15. juli 2010

Multebær

sandramor skriver:

Jeg er gravid i 9 uge og har på intet tidspunkt rigtig haft nogle graviditets symptomer... ingen kvalme og ingen ligamentsmerter... det eneste jeg har haft er ømme bryster......

Sidste lørdag var kæresten og jeg til en tidlig scanning vi selv betalte for fordi jeg virkelig troede det værste netop fordi jeg ingen symptomer havde... det havde jeg dog heller ikke da jeg ventede min datter. Men jordemoderen kunne konstatere at det hele så fint ud og vi så et lille hjerte blinke fint....

Men nu er mine ømme bryster altså bare ikke ømme mere... mit eneste holdepunkt til graviditeten er væk  bør jeg være bekymret over det???? hvor længe havde i evt ømme bryster???.....

har bare snart ikke lyst til at gå og være bekymret længere.... snøft..... jeg skal først til første gravidtets undersøgelse om 14 dage.....

Kære Sandra jeg har det på samme måde, med den lille forskel at jeg min hud klør. INgen kvalme, inden udpræget ømhed og ingen ligamentsmerter (eller hvad det nu hedder når underlivet tilpasser sig graviditeten). Jeg har dog fået tjekket levertal og har idag fået at vide at kløen ikke er graviditetsbetinget. Jeg bliver i tvivl om jeg virkelig er gravid!?!? Jeg har ikke været til nakkefoldsscanning endnu - det skal jeg først om en uge - så har ingen rigtige beviser for at jeg faktisk er gravid andet en den der lille pind af en test med to streger på   som jeg selv og lægen senere gentog.

Jeg har læst lidt rundt på nettet og det lader til at der er mange der ikke rigtig har nogle symptomer før efter uge 12-14 stykker så det "trøster" jeg mig med. 

Undskyld at mit indlæg måske ikke lige er vildt opmuntrende men håber det letter lidt at der er flere der har det ligesom dig og endda er lidt længere i graviditeten. 

Pøj pøj med det 

Kh

Anmeld

15. juli 2010

Halbschön

sandramor skriver:

Hmm

Jeg havde slet ingen symptomer ;-)

Jeg var på p-piller og min mens kom altid mandag.. Tirsdag var den ikke kommet, så jeg smuttede ned og købte en test der var bragende positiv.. JEg var 12 uger henne! Jeg havde haft to blødninger, jeg troede havde været mens'er.. Men det var altså to blødninger i graviditeten!

Anmeld

15. juli 2010

sandramor

jaa det er der flere der siger til mig... at jeg bare skal være glad for at jeg ingen symptomer har men nogengange ville man bare ønske man havde for så var der lige som et eller andet at forholde sig til......

Men det er da rart at høre jeg ikke er den eneste..... dog ønsker jeg dog ikke lige den bækkenløsning du har fået......  den vil jeg helst være foruden.....

Anmeld

15. juli 2010

Mettemus

Hej

Jeg har haft det på præcis samme måde - samme tanker og tvivl i forbindelse med manglende symptomer (havde helt klart den opfattelse at ALLE andre lå og brækkede sig i lårtykke stråler og at jeg da ikke kunne være rigtig gravid når jeg ikke havde det sådan?). Der udover syntes jeg overhovedet ikke min mave havde ændret sig noget som helst selvom jeg var i 14. uge. I tirsdags var jeg til en helt perfekt nakkefoldsscanning og al min frygt viste sig at være ubegrundet. Jeg er bare heldig at have det godt i 1. trimester og tror helt bestemt at du "bare" er det samme!

Anmeld

15. juli 2010

Multebær

sandramor skriver:

jaa det er der flere der siger til mig... at jeg bare skal være glad for at jeg ingen symptomer har men nogengange ville man bare ønske man havde for så var der lige som et eller andet at forholde sig til......

Men det er da rart at høre jeg ikke er den eneste..... dog ønsker jeg dog ikke lige den bækkenløsning du har fået......  den vil jeg helst være foruden.....

ja det lyder måske lidt mærkeligt når man beklager sig over ikke at have nogen symptomer da symptomerne tit er forbundet med ubehag - men kan virkelig godt forstå dig Sandra.

Glemte lige at nævne at jeg var meget træt i begyndelsen   (uge 5-8) og slet ikke havde lyst til alcohol. Havde du også sådan?

Ønsker mig ikke en bækkenløsning. Øv for noget trist noget Roenlund. Håber du klarer den uden for meget smerte  

Anmeld

15. juli 2010

Multebær

Renée88 skriver:

Hmm

Jeg havde slet ingen symptomer ;-)

Jeg var på p-piller og min mens kom altid mandag.. Tirsdag var den ikke kommet, så jeg smuttede ned og købte en test der var bragende positiv.. JEg var 12 uger henne! Jeg havde haft to blødninger, jeg troede havde været mens'er.. Men det var altså to blødninger i graviditeten!

Wow René vild historie. Tillykke med graviditeten jeg går ud fra at du er glad selvom du var på p-piller?

Anmeld

15. juli 2010

Multebær

Multebær skriver:

Wow René vild historie. Tillykke med graviditeten jeg går ud fra at du er glad selvom du var på p-piller?

Hov det var måske ikke nutid du snakker om  men dengang du var gravid med dit nuværende barn? sorry den fangede jeg ikke lige første gang. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.