trine1989 skriver:
okay det hjalp lidt
men forstår ikke hvorfor du ikke har fået en scanning endnu for at se om der stadig er noget? mener ikke at en test kan skifte så hurtigt heller ikke hvis det var en bio.g da det tager længere tid for kroppen at stoppe hcg hormonet. det lyder lidt mystisk synes jeg.
jeg synes du skal snakke med lægen om du ikke kan komme til en gyn. undersøgelse / scanning noget før hvis der stadig er rester som kroppen ikke har skillet sig af med endnu...
ærligt synes jeg at det ville være lidt ærgeligt at gå og håbe hver uge at den er positiv når du stadig ikke har haft mens efter en bio. graviditet, ikke for at tage håbet fra dig
håber virkelig snart at der er en lille baby på vej ....
Det var godt
Det kan den desværre godt.. det er det, der er træls. Da jeg oplevede det, læste jeg selvfølgelig en masse om det, og fandt ud af, at man kan starte med at teste meget positiv for at den derefter bliver svagere og svagere som dagene går, og til sidst er den helt negativ. Jeg ved jo ikke hvordan en test ville se ud inden jeg tog den, der var svagt positivt, men den ville formentlig være mere positiv.
Jeg har været ved lægen, og jeg har fået en henvisning til Skejby til en gynækologisk undersøgelse. Det er godt nok først i september, men jeg tror det er pga. ventetiden?! -og tror ikke man bare kan få lavet den om 
Mht at teste, kan jeg godt følge dig i, at blive skuffet. Og jeg håber inderligt jeg snart står med en positiv test i hånden. Men jeg synes samtidig jeg er god til at være rolig omkring det, hvis testen viser negativ.. Så kæmper vi videre og tænker positivt 
Tak for 
Jeg håber også snart den er der 
Anmeld