trine1989 skriver:
er ikke helt sikker på at jeg forstå?
når du skriver biokemsik graviditet er det en graviditet der er gået til grunde og blevet til mens meget tidligt i graviditeten. når man har mens efter det burde det fjerne resterne??? som jeg ved i hvertfald det er ikke sikkert det er rigtigt. 
ang. æl så fandt jeg også ud af det ved at mit udflåd var klart og kunne strækkes. men når du siger at du ikke har haft mens i 3 mdr. er jeg faktisk ikke sikker på at man kan få æl. men igen der er jeg heller ikke helt sikker.
men synes det bestemt ikke er dumt at teste for æl når du ikke ved hvor du er i din cyklus og jo gerne vil lave en bette 
Jeg kan godt forstå du synes det lyder underligt, hehe. Håber det her hjælper på forståelsen 
Min første dag for min sidste mens var d. 7 maj. Den 6. juni, tester jeg svagt positiv, men d. 7 juni, var den bragende negativ, og det fortsatte den med at være. Og jeg har ikke haft min mens endnu derefter. Har fået af vide det også kan komme ud som en lille blodplet det ikke er sikkert jeg ser. -så hvis det er sket, ved jeg det jo ikke, men mens har jeg ikke haft.
Her d. 6 juli fik jeg så det der udflåd jeg ikke har lagt mærke til før. -til forveksling lignede det ægløsningsudflåd, men ved det jo ikke.
Jeg har ikke lyst til at teste for ægløsning, men tage g-test. Tror ægløsningstests vil stresse min krop mere.. Ved ikke om det giver mening?! 
Håber du fik mere forståelse nu 
Anmeld