HMM, det er sgu ikke nemt! :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2010

Anonym trådstarter

KatjaRenee skriver:

du skal nok finde en du føler/kan stole på..  men detr handler om at være tryk ved personen og man skal åbne får den krukke kan så længe har prøvet at lukke det er ikk det nemmeste..

tak skal du have, men dette billede var bare en heldig dag jeg er i en kamp for at tabe mig 20 kg så jeg kan komme ned på min normal vægt..

tog voldsomt på pga noget psykisk og så 2 graviditeter ret tæt på hinanden så mit mål er 20 kg..

Det har du fuldstændig ret i:-)

Jeg skal også tabe mig 30 helst 35 kg.. Det skal nok lykkedes for os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

Du skriver bare, søde!!!! Du ved hvor jeg er...

Ved slet hvad jeg skal sige til dig herinde når du er ano! Du er SÅ fantastisk, og det bliver du nødt til selv at tro på.... Hvordan skal jeg forklare dig det.. hmm... du er der altid for andre! Altid klar til at trøste, støtte og heppe! Klar til at trøste, klar til at grine....

Manden kommer... på et tidspunkt! Jeg ville sgu også blive skræmt væk - af den mega seje, stærke, kloge, smukke kvinde! Tænk at hun kunne være interesseret i mig? Nej, det må være en fejl, må hellere lade være med at dumme mig...

Du er SÅ sej! klarer bare alt, trods de mega forhindringer og vejbumb du skal over!

Hvor er du skøn søde, 100.000 tak, det var lige hvad jeg havde brug for og hører..

Skønne dig

Anmeld

20. juli 2010

Anonym trådstarter

nutche skriver:

ved slet ikke hvad jeg skal skrive, men ville ikke bare kigge uden at gøre noget. så jeg vil nøjes med at sende dig et stort

Tak søde

Anmeld

20. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Anonym skriver:

Det har du fuldstændig ret i:-)

Jeg skal også tabe mig 30 helst 35 kg.. Det skal nok lykkedes for os

ja self. skal det det.. jeg kæmper som en gal.... hat trænet de sidste 3 dage og idag forbrændte jeg 1000kcal så.. hårdt at komme igang efter 7 ugeres pause(har haft brækket hånden) men nu jeg startet.. har forbrændt 1700kcal på de tre dage og styrketrænet også.. så mon ikk målet kommer en dag..

Anmeld

20. juli 2010

Anonym trådstarter

KatjaRenee skriver:

ja self. skal det det.. jeg kæmper som en gal.... hat trænet de sidste 3 dage og idag forbrændte jeg 1000kcal så.. hårdt at komme igang efter 7 ugeres pause(har haft brækket hånden) men nu jeg startet.. har forbrændt 1700kcal på de tre dage og styrketrænet også.. så mon ikk målet kommer en dag..

Jo det er jeg sikker på :-)

Kæft du sej

Anmeld

20. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Anonym skriver:

Jo det er jeg sikker på :-)

Kæft du sej

Tark.. gør ihvertfald det jeg kan for at det skal komme af.. nu gider jeg ikk se sådan ud mere og er træt af deller på ryggen.. nu det nok nu skal det væk og blive væk....

er bare helt smadret nu.. puha

Anmeld

20. juli 2010

Skouboe

Det lyder på mig som om du er nødt til at komme overens med dig selv, før du kan åbne dig for andre. Jeg ved det er en kliche, men du er nødt til at finde en måde at holde dig selv ud på... Nogle ting er bare nødt til at starte indefra...

Jeg vil anbefale dig at prøve her: http://www.incest.dk/?gclid=CO25hdCG-qICFdcsDgodUS70hA

Ofte er det nemmere at tale med en anonym der ikke kender dig, end en du skal se i øjnene bagefter.

Og så gå hen til det nærmeste spejl, kig dig selv dybt i øjnene og sig højt: "Det er IKKE DIN skyld"

Anmeld

20. juli 2010

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Det lyder på mig som om du er nødt til at komme overens med dig selv, før du kan åbne dig for andre. Jeg ved det er en kliche, men du er nødt til at finde en måde at holde dig selv ud på... Nogle ting er bare nødt til at starte indefra...

Jeg vil anbefale dig at prøve her: http://www.incest.dk/?gclid=CO25hdCG-qICFdcsDgodUS70hA

Ofte er det nemmere at tale med en anonym der ikke kender dig, end en du skal se i øjnene bagefter.

Og så gå hen til det nærmeste spejl, kig dig selv dybt i øjnene og sig højt: "Det er IKKE DIN skyld"

Tak for linket :-)

Og ja du har helt ret, for føler netop det er min skyld og kan ikke lide mig selv pga alt det dengang..

Anmeld

20. juli 2010

Skouboe

Anonym skriver:

Tak for linket :-)

Og ja du har helt ret, for føler netop det er min skyld og kan ikke lide mig selv pga alt det dengang..

Jeg ved præcist hvordan du har det. Det er svært og gør ondt og det er meget nemmere at lade være og lade tingene fortsætte sin skæve gang...

Men hvis du ikke ændrer noget, kommer du heller ikke videre i livet, og det lyder ikke som om du er et sted lige nu, der er værd at blive hængende i.

Du kan ikke ændre på hvad der skete, og det bliver ikke nemmere med tiden, men du kan ændre din opfattelse af det og hvordan du lader det påvirke dig - og der er det en fordel at tale med nogen, der er vant til ar rådgive folk med præcist dine udfordringer.

Anmeld

21. juli 2010

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Jeg ved præcist hvordan du har det. Det er svært og gør ondt og det er meget nemmere at lade være og lade tingene fortsætte sin skæve gang...

Men hvis du ikke ændrer noget, kommer du heller ikke videre i livet, og det lyder ikke som om du er et sted lige nu, der er værd at blive hængende i.

Du kan ikke ændre på hvad der skete, og det bliver ikke nemmere med tiden, men du kan ændre din opfattelse af det og hvordan du lader det påvirke dig - og der er det en fordel at tale med nogen, der er vant til ar rådgive folk med præcist dine udfordringer.

Tusinde tak for dine ord.. Det er virkelig noget jeg kan bruge

TAK

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.