Er ano, hvis familie eller venner skulle læse med, så skriv venligst ikk navn, hvis I gennemskuer hven jeg er ;-)
Jeg blev misbrugt af et familie medlem, da jeg var 3-7 (dette familiemedlem er død nu) 2 nære veninder kender til hele historien, min familie gør ikke (Kan ikke fortælle dem om det endnu)
Mit problem er, at når jeg har sex, kan jeg ikke åbne mig og nyde det. Jeg er single og har ingen børn endnu. Jeg har aldrig fortalt en kæreste det, da jeg ikke har følt ham tæt nok endnu. Og mange gange går vores forhold i stykker, fordi jeg ikke er åben nok. Samtidig har jeg rigtig svært ved og finde nye kærester, fordi jeg simpelthen lukker FULDKOMMEN af for dem, nærmest inden de kommer hen og vil snakke! Jeg er overvægtig og har PCO og det hjælper heller ikke ligefrem, på selvværdet! Samtidig tænker jeg, at når jeg engang finder en kæreste, så må jeg da næsten skræmme ham væk ved, at sige: Nå ja, udover jeg er incest barn og har psykiske og fysiske mén af det, så skal vi forresten også have hjælp til og få børn, fordi jeg er for fed og har PCO!!!! Så løber han da først væk - FUCK jeg føler mig som den største fiasko.. EVER!!!
Samtdig har jeg min mor hængende i røret konstant, fordi hun åbenbart tror jeg er lesbisk, fordi jeg ikke har haft så mange kærester, o0g hun mener det er min egen skyld jeg har PCO, og derfor er en skam for familien! Glad for hun bor i udlandet, så jeg ikke skal trækkes med hende face2face herhjemme!
Ville ikke rigtig noget med det her, bare rart at få det skrevet det ned nogengange!
Anmeld