HMM, det er sgu ikke nemt! :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.524 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

Anonym trådstarter

Er ano, hvis familie eller venner skulle læse med, så skriv venligst ikk navn, hvis I gennemskuer hven jeg er ;-)

Jeg blev misbrugt af et familie medlem, da jeg var 3-7 (dette familiemedlem er død nu) 2 nære veninder kender til hele historien, min familie gør ikke (Kan ikke fortælle dem om det endnu)

Mit problem er, at når jeg har sex, kan jeg ikke åbne mig og nyde det. Jeg er single og har ingen børn endnu. Jeg har aldrig fortalt en kæreste det, da jeg ikke har følt ham tæt nok endnu. Og mange gange går vores forhold i stykker, fordi jeg ikke er åben nok. Samtidig har jeg rigtig svært ved og finde nye kærester, fordi jeg simpelthen lukker FULDKOMMEN af for dem, nærmest inden de kommer hen og vil snakke! Jeg er overvægtig og har PCO og det hjælper heller ikke ligefrem, på selvværdet! Samtidig tænker jeg, at når jeg engang finder en kæreste, så må jeg da næsten skræmme ham væk ved, at sige: Nå ja, udover jeg er incest barn og har psykiske og fysiske mén af det, så skal vi forresten også have hjælp til og få børn, fordi jeg er for fed og har PCO!!!! Så løber han da først væk - FUCK jeg føler mig som den største fiasko.. EVER!!!

Samtdig har jeg min mor hængende i røret konstant, fordi hun åbenbart tror jeg er lesbisk, fordi jeg ikke har haft så mange kærester, o0g hun mener det er min egen skyld jeg har PCO, og derfor er en skam for familien! Glad for hun bor i udlandet, så jeg ikke skal trækkes med hende face2face herhjemme!

Ville ikke rigtig noget med det her, bare rart at få det skrevet det ned nogengange!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Fam. Madsen

åhhh søde jeg håber virkelig du kommer igennem det for der er bestemt ikke noget galt med dig du er dejlig lige som du er... og det ved du godt du skal bare huske det ven. og når du finder den rette så kan du også fortælle ham det, også vil han være der for dig.. husk det ven.. 

KÆMPE 

Anmeld

15. juli 2010

Anonym trådstarter

Fam. Madsen skriver:

åhhh søde jeg håber virkelig du kommer igennem det for der er bestemt ikke noget galt med dig du er dejlig lige som du er... og det ved du godt du skal bare huske det ven. og når du finder den rette så kan du også fortælle ham det, også vil han være der for dig.. husk det ven.. 

KÆMPE 

Tak søde

Anmeld

15. juli 2010

Pia.

Hvor ville jeg ønske der var noget jeg kunne gøre eller sige for at gøre dig glad, men føler lige nu at lige meget hvad jeg skriver er der ikke noget der hjælper dig..

Selvfølgelig finder du en mand en dag, der vil elske dig for lige netop den du er - selvfølgelig vil han lytte og forstå hvor svært du har det og selvfølgelig vil han tage kampen op sammen med dig og fælles kæmpe om jeres ønske barn... Denne mand vil elske dig lige meget hvad også selvom du vejer for meget ....

Måske sætter du for store krav til dig selv, det er okay at være ked at det og til tider føle at alt ting er imod en især med en lidt dyster fortid/barndom... du kan ikke ændre på fortiden, men du er selv herre over fremtiden og hvordan du ønsker den skal se ud... tror bare du mangler mod og styrke til at tro på du kan...

se dig selv i spejlet og se den skønne smukke pige som er god nok... For det er du også selom du syntes det hele ser lidt sort ud...

Knus og tanker fra Pia - du er velkommen til at skrive til mig privat, hvis du har brug for det...

Anmeld

15. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

hold da op en historie.. puha en barndom.. kan slet ikk sætte mig ind i det, men vil gerne prøve..

Har du snakket med en prof? kunne være dette kunne hjælpe dig..

det er et meget svært emne for sådan noget som du har været  udsat for burde ikk ske.. der er ingen undskyldninger.. det er frygteligt..

Men kender din følelse af at være overvægtig (er det nemlig selv) og ved hvad det kan gøre ved ens selvværd..

men du vil finde en der vil elsker dig grænseløst han vil elsker dig for alt hvad du er - ikk for hvad du ikke er..

fra mig jeg vil gerne snakke hvis du har bryg for at snakke med en du ikk kender så du kan få løftet lidt fra dine skuldre uden du behøver at fortælle hvem du er..

Anmeld

16. juli 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Hvor ville jeg ønske der var noget jeg kunne gøre eller sige for at gøre dig glad, men føler lige nu at lige meget hvad jeg skriver er der ikke noget der hjælper dig..

Selvfølgelig finder du en mand en dag, der vil elske dig for lige netop den du er - selvfølgelig vil han lytte og forstå hvor svært du har det og selvfølgelig vil han tage kampen op sammen med dig og fælles kæmpe om jeres ønske barn... Denne mand vil elske dig lige meget hvad også selvom du vejer for meget ....

Måske sætter du for store krav til dig selv, det er okay at være ked at det og til tider føle at alt ting er imod en især med en lidt dyster fortid/barndom... du kan ikke ændre på fortiden, men du er selv herre over fremtiden og hvordan du ønsker den skal se ud... tror bare du mangler mod og styrke til at tro på du kan...

se dig selv i spejlet og se den skønne smukke pige som er god nok... For det er du også selom du syntes det hele ser lidt sort ud...

Knus og tanker fra Pia - du er velkommen til at skrive til mig privat, hvis du har brug for det...

Hej søde Pia..

Tak for dine ord :-) Det varmer meget..

Det er bare så svært, at tro der er én til mig derude.. Hvis jeg bare ville lade være med at være så lukket når der kommer én hen til mig, når man er i byen..

Min mor fortalte mig engang, at hvis man kan se sig selv i spejlet når man børster tænder, så har man samvittigheden i orden - Og det kan jeg ikke.. Kigger KUN mig selv i spejlet, når jeg lægger makeup og sætter hår.. Jeg har heller ikke spejle i min lejlighed kun på badeværelset..

Anmeld

16. juli 2010

Anonym trådstarter

KatjaRenee skriver:

hold da op en historie.. puha en barndom.. kan slet ikk sætte mig ind i det, men vil gerne prøve..

Har du snakket med en prof? kunne være dette kunne hjælpe dig..

det er et meget svært emne for sådan noget som du har været  udsat for burde ikk ske.. der er ingen undskyldninger.. det er frygteligt..

Men kender din følelse af at være overvægtig (er det nemlig selv) og ved hvad det kan gøre ved ens selvværd..

men du vil finde en der vil elsker dig grænseløst han vil elsker dig for alt hvad du er - ikk for hvad du ikke er..

fra mig jeg vil gerne snakke hvis du har bryg for at snakke med en du ikk kender så du kan få løftet lidt fra dine skuldre uden du behøver at fortælle hvem du er..

Tak for dine tanker :-)

Jeg har snakket med nogle psykologer, men har ikke rigtig hjulpet, jeg har ikke fundet én, jeg har turde stole 100 % på endnu :-(

Jeg sys ikke du ser så overvægtig ud, sys derimod du er en smuk pige...

Anmeld

16. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Anonym skriver:

Tak for dine tanker :-)

Jeg har snakket med nogle psykologer, men har ikke rigtig hjulpet, jeg har ikke fundet én, jeg har turde stole 100 % på endnu :-(

Jeg sys ikke du ser så overvægtig ud, sys derimod du er en smuk pige...

du skal nok finde en du føler/kan stole på..  men detr handler om at være tryk ved personen og man skal åbne får den krukke kan så længe har prøvet at lukke det er ikk det nemmeste..

tak skal du have, men dette billede var bare en heldig dag jeg er i en kamp for at tabe mig 20 kg så jeg kan komme ned på min normal vægt..

tog voldsomt på pga noget psykisk og så 2 graviditeter ret tæt på hinanden så mit mål er 20 kg..

Anmeld

16. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Du skriver bare, søde!!!! Du ved hvor jeg er...

Ved slet hvad jeg skal sige til dig herinde når du er ano! Du er SÅ fantastisk, og det bliver du nødt til selv at tro på.... Hvordan skal jeg forklare dig det.. hmm... du er der altid for andre! Altid klar til at trøste, støtte og heppe! Klar til at trøste, klar til at grine....

Manden kommer... på et tidspunkt! Jeg ville sgu også blive skræmt væk - af den mega seje, stærke, kloge, smukke kvinde! Tænk at hun kunne være interesseret i mig? Nej, det må være en fejl, må hellere lade være med at dumme mig...

Du er SÅ sej! klarer bare alt, trods de mega forhindringer og vejbumb du skal over!

Anmeld

16. juli 2010

Lone Jakobsen

ved slet ikke hvad jeg skal skrive, men ville ikke bare kigge uden at gøre noget. så jeg vil nøjes med at sende dig et stort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.