tur til lægen, kan det virkelig passe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

TineA

Anonym skriver:

jeg var til læge her til morgen, da jeg har døjet meget med at have svært ved at trække vejeret, det føles ligesom der sidder en oven på brystet og man vrkelig skal kæmpe for at trække det,

og så igår morges fik jeg herre ondt i brystet og har så ondt når jeg trækker vejeret at jeg kan sidde og tude over det, og kan ikke få mine arme over hovedet, og hver gang jeg går et skridt gør det ondt, ja nærmest konstant, så jeg tog til  læge da jeg ikke ville syntes at det ville være normalt,

nå men kommer ind og bliver tjekket, og kan ikke klare han bare ligger et lille pres på mit bryst, han lytter på mine lunger, og siger så, at jeg har en lille mislyd, men ikke noget jeg skal tage mig af, men skal hjem og slappe af.

men har bare så frygtelig ondt, hver vejrtræning er en kamp, føj det gør nas.

kan det passe de ikke skal tjekke mig mere, når jeg har så ondt,

og er der nogen der ved om det kan være noget med min graviditet at gøre, er 32+4

Hej

Nu har jeg ikke lige læst alle indlæggene igennem.

Det var da meget ubehageligt, at du ikke kan få luft.

Det kan have meget med baby's fylde omkring lungerne at gøre, men jeg måtte selv til lægevagten en tidlig morgen, da jeg slet ikke kunne få luft - han fortæller mig så, at halsbrand (!!!) mange gange kan være årsagen til, at gravide ikke kan få luft.

Noget af mavesyren kan sætte sig i brystet og derfor kan man have svært ved at trække vejret ordenligt.

Jeg har oplevet dette to gange nu, det eneste der hjælper, er at slappe af (hvilket godt kan være svært) og drikke vand.

Ved ikke om dette hjælper lidt, kan godt forstå, at du ikke føler, at lægen har gjort nok ..

Men du er helt sikkert sund og rask og det samme med baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Anonym trådstarter

Tine2104 skriver:

Hej

Nu har jeg ikke lige læst alle indlæggene igennem.

Det var da meget ubehageligt, at du ikke kan få luft.

Det kan have meget med baby's fylde omkring lungerne at gøre, men jeg måtte selv til lægevagten en tidlig morgen, da jeg slet ikke kunne få luft - han fortæller mig så, at halsbrand (!!!) mange gange kan være årsagen til, at gravide ikke kan få luft.

Noget af mavesyren kan sætte sig i brystet og derfor kan man have svært ved at trække vejret ordenligt.

Jeg har oplevet dette to gange nu, det eneste der hjælper, er at slappe af (hvilket godt kan være svært) og drikke vand.

Ved ikke om dette hjælper lidt, kan godt forstå, at du ikke føler, at lægen har gjort nok ..

Men du er helt sikkert sund og rask og det samme med baby

okay tak for svaret,

vil prøve at slappe af så meget jeg kan, selvom det er lidt halv svært for tiden, men vil sa prøve(;

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.