Øv hvor er jeg tudefjæs idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Hun er en helt fantastisk dagplejer!

Og ja du har ret.... hun bor ca. 50m fra os så det er jo bare lige at smutte ind forbi

Præcis! De knytter sig helt sikkert også til børnene. Det ved du jo nok selv, med de unger du har i DP hjemme, ikke? Så længe Liva ikke overrender hende, men måske bare  kigger over hækken og siger hej så er det da kun super!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

TbCp

kitty skriver:

Præcis! De knytter sig helt sikkert også til børnene. Det ved du jo nok selv, med de unger du har i DP hjemme, ikke? Så længe Liva ikke overrender hende, men måske bare  kigger over hækken og siger hej så er det da kun super!

Ja man kan slet ikke undgå at knytte sig til de små møgunger

Anmeld

15. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Pyha,du får lige et fra mig.Jeg frygter sgu allerede når Alexander skal stoppe hos sin dp og i børnehave...men jeg er sikker på at børnene alligevel klarer det bedre end forældrene.Det svære er nok ikke at lade børnene vide hvor ked af det man selv er

Anmeld

15. juli 2010

TbCp

Pernilleh skriver:

Pyha,du får lige et fra mig.Jeg frygter sgu allerede når Alexander skal stoppe hos sin dp og i børnehave...men jeg er sikker på at børnene alligevel klarer det bedre end forældrene.Det svære er nok ikke at lade børnene vide hvor ked af det man selv er

Jeg tror bestemt også Liva klare det langt bedre end jeg

Jeg ved ikke.... hun må jo gerne se jeg bliver ked af det, jeg er bare bange for at hun ikke forstår hvorfor og bliver ked af det over det...

Anmeld

15. juli 2010

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Imorgen har Liva sidste dag i dagplejen.... ja bare nu hvor jeg skriver det er jeg ved at vræle!!!
Jeg kan bare slet ikke forlige mig med at vi skal sige farvel til vores fantastiske dagplejer
Jeg synes det er mega mega hårdt!!!
Så hele dagen har jeg gået rundt med en lille tåre i øjenkrogen.

Jeg har lavet en fin kage som Liva skal have med imorgen og så har jeg taget fri kl 14 så vi kan komme over og sige ordentligt farvel.
Vi har bestilt en stor flot kurv med vin, kaffe, the, chokolade og alt muligt andet lækkert til hende, som en tak fordi hun har taget sig så godt af Liva.

Jeg ved bare at jeg går vrælende derfra imorgen

nååååååååååååååååårh Tina, Lille Liva Diva er ved at være en stor pige nu! jeg kan godt forstå hvis det får tårerne til at presse sig på.... sender dig et stort knus!

Anmeld

15. juli 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Imorgen har Liva sidste dag i dagplejen.... ja bare nu hvor jeg skriver det er jeg ved at vræle!!!
Jeg kan bare slet ikke forlige mig med at vi skal sige farvel til vores fantastiske dagplejer

Jeg har lavet en fin kage som Liva skal have med imorgen og så har jeg taget fri kl 14 så vi kan komme over og sige ordentligt farvel.
Vi har bestilt en stor flot kurv med vin, kaffe, the, chokolade og alt muligt andet lækkert til hende, som en tak fordi hun har taget sig så godt af Liva.

åh det må da også bare være mega hårdt!!! FOr det første at sige farvel til en man er så glad for og for det andet at hun skal ud i en så stor verden som det nu er i en børnehave. Kram til dig!!!!

Anmeld

15. juli 2010

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Jeg går også rundt med en klump i halsen idag  der er kun 1 time til, at jeg skal hente mine piger i vuggestuen for sidste gang...

Hvordan gik deres afslutning?

Jeg fik ikke kommenteret dit indlæg, men det var så indbydende lækre frugt-spyd i havde fået lavet (og flot indsats fra Annika, som var behjælpelig ....med at spise det hun havde tilberedt, hehe)

Jeg håber, at de fik en god afslutning...?!

Anmeld

15. juli 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Jeg kan godt forstå, at du har det træls med det, når nu I er så glade for hende, og når Liva har trivedes så godt derhenne.

Men glæd dig over, at det er med vemod i atger afsked. AT det er som et godt og rart minde. For det ville være trist, hvis hun endelig/heldigvis skulle videre.

Jeg håber, at I vil få en god afslutning imorgen.

Og jeg er sikker på, at selvom det er et trist farvel, så bliver det stadig også et "hej" til noget nyt og spændende i Liva's liv, som nok skal blive rigtig rigtig godt!

Anmeld

16. juli 2010

Ida.

JustAnotherName skriver:

Hvordan gik deres afslutning?

Jeg fik ikke kommenteret dit indlæg, men det var så indbydende lækre frugt-spyd i havde fået lavet (og flot indsats fra Annika, som var behjælpelig ....med at spise det hun havde tilberedt, hehe)

Jeg håber, at de fik en god afslutning...?!

Det gik rigtig fint - spyddene blev taget rigtig godt imod! Alt personale var henne og rose dem og tog idéen med sig

Det var meget mærkeligt at gå ud af døren dernede for sidste gang. Jeg havde købt en æske chokolade til pædagogen på pigernes stue - som var den eneste faste personale på stuen tilsidst pga efterløn og problemer med at finde nyt personale - og hun fik et stort kram af os alle tre og mange roser med på vejen - hun har været fantastisk! Jeg måtte også knibe en lille tåre - men holdt flot igen for børnenes skyld

Igår og idag har vi været i mine forældres hus - de kommer fra ferie imorgen, og der drager vi så til nordjylland, så vi er først hjemme søndag engang...er spændt på hvad Annika siger, når det begynder at gå op for hende, at hun rent faktisk ALDRIG skal i vuggestue mere...

Anmeld

16. juli 2010

JustAnotherName

idamaria83 skriver:

Det gik rigtig fint - spyddene blev taget rigtig godt imod! Alt personale var henne og rose dem og tog idéen med sig

Det var meget mærkeligt at gå ud af døren dernede for sidste gang. Jeg havde købt en æske chokolade til pædagogen på pigernes stue - som var den eneste faste personale på stuen tilsidst pga efterløn og problemer med at finde nyt personale - og hun fik et stort kram af os alle tre og mange roser med på vejen - hun har været fantastisk! Jeg måtte også knibe en lille tåre - men holdt flot igen for børnenes skyld

Igår og idag har vi været i mine forældres hus - de kommer fra ferie imorgen, og der drager vi så til nordjylland, så vi er først hjemme søndag engang...er spændt på hvad Annika siger, når det begynder at gå op for hende, at hun rent faktisk ALDRIG skal i vuggestue mere...

Ja, der går nok lige nogle dage (eller uger) før det for alvor rammer hende.

Men nu har I ferie, skal snart flytte osv...Så der er jo MASSER af andre ting, der kan optage hende i stedet. Og inden I ved af det, så er det opstart i ny børnehave ...og selvom VS. var et kært sted, så tror jeg hurtigt, at det er glemt i de kære små's tankevirksomhed. De er så meget i nuet, at når først hun står i alt det nye og er børnehavebarn, så vil vuggestuen nok meget hurtigt blive glemt. Ikke at hun ikke kan huske stedet, personalet og børnene, for det kan hun sikkert sagtens hvis/når I taler om det. Men det vil bare ikke være så underligt og savnet derefter, er mit gæt.

Jeg håber at I alle kommer til at stor-trives med alt det nye. I Jeres nye hjem, med Jeres nye job og børnene i deres nye vuggestue og børnehave.

I fortjener at falde godt til og blive glade dér. Og det blir I helt sikkert også!

Men hvaaa, hvordan kører man lige begge børn ind på SAMME tid, i hver deres ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.