idamaria83 skriver:
Det gik rigtig fint - spyddene blev taget rigtig godt imod! Alt personale var henne og rose dem og tog idéen med sig 
Det var meget mærkeligt at gå ud af døren dernede for sidste gang. Jeg havde købt en æske chokolade til pædagogen på pigernes stue - som var den eneste faste personale på stuen tilsidst pga efterløn og problemer med at finde nyt personale - og hun fik et stort kram af os alle tre og mange roser med på vejen - hun har været fantastisk! Jeg måtte også knibe en lille tåre - men holdt flot igen for børnenes skyld 
Igår og idag har vi været i mine forældres hus - de kommer fra ferie imorgen, og der drager vi så til nordjylland, så vi er først hjemme søndag engang...er spændt på hvad Annika siger, når det begynder at gå op for hende, at hun rent faktisk ALDRIG skal i vuggestue mere... 
Ja, der går nok lige nogle dage (eller uger) før det for alvor rammer hende.
Men nu har I ferie, skal snart flytte osv...Så der er jo MASSER af andre ting, der kan optage hende i stedet. Og inden I ved af det, så er det opstart i ny børnehave ...og selvom VS. var et kært sted, så tror jeg hurtigt, at det er glemt i de kære små's tankevirksomhed. De er så meget i nuet, at når først hun står i alt det nye og er børnehavebarn, så vil vuggestuen nok meget hurtigt blive glemt. Ikke at hun ikke kan huske stedet, personalet og børnene, for det kan hun sikkert sagtens hvis/når I taler om det. Men det vil bare ikke være så underligt og savnet derefter, er mit gæt.
Jeg håber at I alle kommer til at stor-trives med alt det nye. I Jeres nye hjem, med Jeres nye job og børnene i deres nye vuggestue og børnehave.
I fortjener at falde godt til og blive glade dér. Og det blir I helt sikkert også!
Men hvaaa, hvordan kører man lige begge børn ind på SAMME tid, i hver deres ??
Anmeld