Øv hvor er jeg tudefjæs idag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.261 visninger
19 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

TbCp

Imorgen har Liva sidste dag i dagplejen.... ja bare nu hvor jeg skriver det er jeg ved at vræle!!!
Jeg kan bare slet ikke forlige mig med at vi skal sige farvel til vores fantastiske dagplejer
Jeg synes det er mega mega hårdt!!!
Så hele dagen har jeg gået rundt med en lille tåre i øjenkrogen.

Jeg har lavet en fin kage som Liva skal have med imorgen og så har jeg taget fri kl 14 så vi kan komme over og sige ordentligt farvel.
Vi har bestilt en stor flot kurv med vin, kaffe, the, chokolade og alt muligt andet lækkert til hende, som en tak fordi hun har taget sig så godt af Liva.

Jeg ved bare at jeg går vrælende derfra imorgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Milka

TbCp skriver:

Imorgen har Liva sidste dag i dagplejen.... ja bare nu hvor jeg skriver det er jeg ved at vræle!!!
Jeg kan bare slet ikke forlige mig med at vi skal sige farvel til vores fantastiske dagplejer

Jeg har lavet en fin kage som Liva skal have med imorgen og så har jeg taget fri kl 14 så vi kan komme over og sige ordentligt farvel.
Vi har bestilt en stor flot kurv med vin, kaffe, the, chokolade og alt muligt andet lækkert til hende, som en tak fordi hun har taget sig så godt af Liva.

hvor er det trist

er liva godt klar over hvad der skal ske?

Anmeld

15. juli 2010

TbCp

Milka skriver:

hvor er det trist

er liva godt klar over hvad der skal ske?

Jeg tror ikke rigtig hun forstår det.

Vi har fortalt hende at nu skal hun snart starte i børnehave og så skal hun ikke over til Kisser mere.... hun virker lidt ligeglad, men tror bare ikke hun forstår det-

Anmeld

15. juli 2010

Ida.

Jeg går også rundt med en klump i halsen idag  der er kun 1 time til, at jeg skal hente mine piger i vuggestuen for sidste gang...

Anmeld

15. juli 2010

Milka

TbCp skriver:

Jeg tror ikke rigtig hun forstår det.

Vi har fortalt hende at nu skal hun snart starte i børnehave og så skal hun ikke over til Kisser mere.... hun virker lidt ligeglad, men tror bare ikke hun forstår det-

det er måske en god ting?

Anmeld

15. juli 2010

otlitrom

TbCp skriver:

Kan på ingen måde sætte mig ind i, hvordan det må være. Men det kan jo tolkes positivt, at du bliver så rørt. Så har der bare ikke været noget bedre for Liva, og det er fantastisk at hun har haft den start på sin lange "karriere" i dagpleje, BH, skole osv... Et trygt sted!

Stort knus!

Jeg tror Kisser bliver glad for de ting I giver! Og venskabet behøver ikke være slut af den grund. Jeg kom på besæg hos min dagplejer engang i mellem ind til jeg blev 14... Det var altid hyggeligt

Anmeld

15. juli 2010

otlitrom

idamaria83 skriver:

Jeg går også rundt med en klump i halsen idag  der er kun 1 time til, at jeg skal hente mine piger i vuggestuen for sidste gang...

Også en krammer til dig!

Anmeld

15. juli 2010

TbCp

idamaria83 skriver:

Yyiiiikkss!

Åh altså! Hvorfor kan de ikke bare være samme sted fra de er 1-18 år!

Anmeld

15. juli 2010

TbCp

Milka skriver:

det er måske en god ting?

Ja det kan godt være... tror egentlig heller ikke Liva tager det så tungt... hun kommer jo bare et andet sted hvor der er andre børn at lege med, nyt legetøj osv.

Anmeld

15. juli 2010

TbCp

kitty skriver:

Kan på ingen måde sætte mig ind i, hvordan det må være. Men det kan jo tolkes positivt, at du bliver så rørt. Så har der bare ikke været noget bedre for Liva, og det er fantastisk at hun har haft den start på sin lange "karriere" i dagpleje, BH, skole osv... Et trygt sted!

Stort knus!

Jeg tror Kisser bliver glad for de ting I giver! Og venskabet behøver ikke være slut af den grund. Jeg kom på besæg hos min dagplejer engang i mellem ind til jeg blev 14... Det var altid hyggeligt

Hun er en helt fantastisk dagplejer!

Og ja du har ret.... hun bor ca. 50m fra os så det er jo bare lige at smutte ind forbi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.