Jeg har 2børn som begge har/har haft Kiss-Kidd (de har begge haft kiss-symptomerne). Begge er født ved en nem og hurtig fødsel. Kiropraktor mener at grunden kan være den måde som de har lagt inden i mig på.
Ved vores første barn var vi ikke klar over hvad det var....desværre! Vores sp henviste os til kommunens børnefys, og der gik vi gennem noget tid. Hun var sent til mange motoriske ting, og lærte først at kravle rigtigt efter at hun kunne gå.
Gustav var så for starten en tro kopi af søsteren, og derfor kom vi igen til børnefys med ham. Efter 4 måneder med en masse øvelser og massage ( hvor drengen bare skreg) gav fys op, og i fortvivelse prøvede vi kiropraktor....til alt held. Efter første besøg havde vi en anden dreng!!!! Han er i dag næsten 11 måneder, og er en del efter i den motoriske udvikling, og hans kranie bliver aldrig helt pænt, da han var "gammel" før han blev låst op. Vi gik i 3 mdr ved kiropraktor hver uge, og er endnu ikke færdig :-( .
Det værste er at vores kiropraktor fortalte, at hun havde tilbudt kommunens børnefys at holde fordrag om KISS-KIDD, og det afslog de blankt
Kan ikke lade være med at tænke, at havde de sagt ja, så havde min søn ikke skulle igennem de lidelser jeg har forvoldt på ham ved alle de øvelser, som aldrig har ville kunne hjælpe ham 
Undskylder længden 
Anmeld