Forstoppelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

Anonym trådstarter

Renée88 skriver:

Det kan tages når på dagen du vil ;o)

tak! så vil jeg købe det nu, så måske jeg kan mærke en forskel i løbet ad dagen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Halbschön

Anonym skriver:

tak! så vil jeg købe det nu, så måske jeg kan mærke en forskel i løbet ad dagen...

Det har nogle timer om at virke. Og hvis du har været forstoppet længe, så kan det godt være at du skal have en lidt større dosis, lige for at få sat skub i systemet, og så derefter et brev om dagen..

Anmeld

15. juli 2010

Anonym trådstarter

Renée88 skriver:

Det har nogle timer om at virke. Og hvis du har været forstoppet længe, så kan det godt være at du skal have en lidt større dosis, lige for at få sat skub i systemet, og så derefter et brev om dagen..

I indlægssedlen står der at jeg kan tage 8 breve over 6 timer. lyder det ikke meget voldsomt?

Anmeld

15. juli 2010

Halbschön

Anonym skriver:

I indlægssedlen står der at jeg kan tage 8 breve over 6 timer. lyder det ikke meget voldsomt?

Hmm tjah.. Både og.. Altså det er meget, men hvis man virkelig er forstoppet, så er det det der skal til!

Altså, hvis du har været forstoppet længe, så tænker jeg lidt at du skal tage to breve nu...

Anmeld

15. juli 2010

Anonym trådstarter

Renée88 skriver:

Hmm tjah.. Både og.. Altså det er meget, men hvis man virkelig er forstoppet, så er det det der skal til!

Altså, hvis du har været forstoppet længe, så tænker jeg lidt at du skal tage to breve nu...

Det er mindst 7 dage siden jeg kom af med noget... jeg starter med to så..

Tak for hjælpen!

Anmeld

15. juli 2010

Halbschön

Anonym skriver:

Det er mindst 7 dage siden jeg kom af med noget... jeg starter med to så..

Tak for hjælpen!

Ta to så.. Virkningen skal indtræde efter 12-24 timer.. Har du ikke haft en god afføring inden dette tidspunkt imorgen, så synes jeg du skal prøve den store behandling med 8breve over 6 timer...

Ellers skriver du bare en pb!

Anmeld

15. juli 2010

CamillaValby

Vil blot gøre dig opmærksom på at med movicol, laktose osv. Gør at dine tarme bliver mere slappe hvis du tager det fast. Til sidst skal man have større og større doser for at det virker.

Jeg ville have rådet dig til at som en skrive abrikoser eller rosiner, vindruer svesker eller HUSK. Alt dette ødelægger ikke dine tarme. Så bare vær forsigtig

Anmeld

15. juli 2010

Anonym trådstarter

CamillaValby skriver:

Vil blot gøre dig opmærksom på at med movicol, laktose osv. Gør at dine tarme bliver mere slappe hvis du tager det fast. Til sidst skal man have større og større doser for at det virker.

Jeg ville have rådet dig til at som en skrive abrikoser eller rosiner, vindruer svesker eller HUSK. Alt dette ødelægger ikke dine tarme. Så bare vær forsigtig

Jeg har tjekket movicol på nettet, og det er ikke vanedannende. Ellers havde jeg ikke taget det. Men tak for rådet!

Anmeld

15. juli 2010

Anonym trådstarter

Renée88 skriver:

Ta to så.. Virkningen skal indtræde efter 12-24 timer.. Har du ikke haft en god afføring inden dette tidspunkt imorgen, så synes jeg du skal prøve den store behandling med 8breve over 6 timer...

Ellers skriver du bare en pb!

Tak Jeg må vente og se...

Anmeld

15. juli 2010

CamillaValby

Anonym skriver:

Jeg har tjekket movicol på nettet, og det er ikke vanedannende. Ellers havde jeg ikke taget det. Men tak for rådet!

tænkte nu ikke på vanedannende. Men hvis du tager det hverdag (det er der nogle der begynder på) Så skal kroppen over en længere periode have mere.

Det er bare så du ikke ødelægger din krop

Jeg har arbejdet med det til dagligt, og set hvad det kan gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.