Forstoppelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
22 svar
0 synes godt om
15. juli 2010

Anonym trådstarter

Jeg er mega forstoppet og har været det længe... Har måtte mælde mig syg fra arbejde i dag, fordi jeg ikke kan være nogen steder. Det gør mega ondt

Har i nogle gode råd til hvad der hjælper? jeg spiser almindelig sund mad og drikker masser af vand. jeg er ikke gravid.

Tror jeg vil på apoteket senere, men hvad skal jeg købe som hjælper?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Stumpen

Movicol, det er super effektivt... Jeg døjer selv med forstoppelse og tager 1 brev dagligt -en sjældent gang 2 og det giver "gevinst" dagligt...

Anmeld

15. juli 2010

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Movicol, det er super effektivt... Jeg døjer selv med forstoppelse og tager 1 brev dagligt -en sjældent gang 2 og det giver "gevinst" dagligt...

Jeg har også haft problemet i mange år. Jeg er bare bange for at vende maven til at tage medicin så den går helt i stå... Det er bare så smertefuldt og deprimerende synes jeg..

Anmeld

15. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Jeg er mega forstoppet og har været det længe... Har måtte mælde mig syg fra arbejde i dag, fordi jeg ikke kan være nogen steder. Det gør mega ondt

Har i nogle gode råd til hvad der hjælper? jeg spiser almindelig sund mad og drikker masser af vand. jeg er ikke gravid.

Tror jeg vil på apoteket senere, men hvad skal jeg købe som hjælper?

abrikoser hjælper her....

jeg ved, at man på apoteket kan få sådan nogle ampuller til at sprøjte op i måsen, så løsner og blødgør de den "prop" der sidder, så den kan komme væk...

og der er diverse andre afføringsmidler...

min onkel tager de der HUSK.... de der fiber ting... det holder hans mave igang

Anmeld

15. juli 2010

Stumpen

Anonym skriver:

Jeg har også haft problemet i mange år. Jeg er bare bange for at vende maven til at tage medicin så den går helt i stå... Det er bare så smertefuldt og deprimerende synes jeg..

Sådan havde jeg det også indtil jeg gav movicol en chance og nu har jeg så aldrig haft seriøs ondt over det -mere ubehag og efter at det er forsvunden, så har jeg ingen skrupler med at tage det mere...

Anmeld

15. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

tænker lidt om du mon ikk skulle prøve en tarmskyldning - har hørt det hjælper, så får man jo tømt helt ud..... har aldrig selv prøvet det men har ladet mig fortælle det skulle hjælpe

Anmeld

15. juli 2010

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

kan jeg godt tage movicol om formiddagen? eller skal det tages om aftenen? vil så gerne ha "gevinst" føler mig helt syg i maven

Anmeld

15. juli 2010

Halbschön

Anonym skriver:

kan jeg godt tage movicol om formiddagen? eller skal det tages om aftenen? vil så gerne ha "gevinst" føler mig helt syg i maven

Det kan tages når på dagen du vil ;o)

Anmeld

15. juli 2010

Stumpen

Anonym skriver:

Altså er du vildt forstoppet så vil jeg tage de tre breve dagligt som du må indtil du har fået hul på bylden og så gå ned på 1 når der er godt gang i den.. Jeg drikker mit lige inden jeg går i seng om aftenen, men tror det er lige meget hvad tid man tager det...

Anmeld

15. juli 2010

Anonym trådstarter

Stumpen skriver:

Altså er du vildt forstoppet så vil jeg tage de tre breve dagligt som du må indtil du har fået hul på bylden og så gå ned på 1 når der er godt gang i den.. Jeg drikker mit lige inden jeg går i seng om aftenen, men tror det er lige meget hvad tid man tager det...

tak for hjælpen. kører på apoteket med det samme.. øv altså

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.