Er det sødt eller kikset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

DK

Jeg synes det ligner nattøj... jeg ville nok tænke "gad vide hvorfor det barn stadig har en natdragt på".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har stemt "andet" da jeg simpelthen ikke er til de der Molo-prints... Men når det så er sagt synes jeg ikke det er den værste jeg har set

Anmeld

15. juli 2010

slettet_7530

Jeg må indrømme jeg synes normalt det ser ud, men hvis barnet er så godt polstret så knapperne skiller så synes jeg ikke det er sødt længere

De er superbehagelige og praktiske i det vejr vi har nu, de dækker kroppen en er dejlige tynde intet der stammer

Anmeld

15. juli 2010

TbCp

Jeg synes heldragter er rigtig søde... men ville aldrig bruge dem til andet end nattøj ligegyldig hvor gammelt barnet så er

Anmeld

15. juli 2010

Svei

Jeg synes jo kun de der baby-kravledragter er til babyer og ikke til børn der kan gå...der ser det helt forkert ud og ligner nattøj, synes jeg...

Anmeld

15. juli 2010

line melias mor

Mathilde skriver:

Celina har fået en heldragt fra Molo i 1 års fødselsdagsgave som den på billedet

Men jeg kan ikke finde ud af om hun er for stor til en heldragt når hun er 1år og det kommer til at se kikset ud eller om det bare er super sødt... Det er jo nok rigtig lækkert at have på, da der jo ikke er kanter og lign. der generer... Men er det for babyagtigt med heldragt?

Jeg svinger selv fra det ene til det andet...hvad synes I?

altså nu er jeg fortaler for molo elsker simpelthen det mærke og hvor er den bare lækker. er ikke i tvivl om jeg ville give min datter den på. her i sommervarmen er de jo så lækre for de små at have på og så skal jeg da vidst lige ud og ha købt den

Anmeld

16. juli 2010

JustAnotherName

Hvor er det en fin dragt!

Anmeld

16. juli 2010

Stephanie3

Laura brugte heldragter da hun var et år, og det ville jeg også proppe Lucca i. Super lækker dragt!

Anmeld

16. juli 2010

Chamomile

Super Sødt! Celina stoppede først med heldragter da hun nærmede sig de 2 år.

Anmeld

16. juli 2010

Mathilde

Tak for alle jeres svar

Det er nu besluttet at Celina beholder dragten. Hun synes nemlig også selv den er SÅ fin og siger "Eejjjjiiii" når hun ser den

Og så er den uden tvivl vildt lækker at have på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.