Er det sødt eller kikset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

Mathilde

Mor til David skriver:

Jeg ELSKER molo! Har fået købt alt for meget til begge drenge her under udsalget Men kun op til str 74... Synes nemlig ikke børn fra ca. et år skal gå(/kravle) rundt i heldragter - og det er jo en lidt for dyr NATdragt...

Ja man kommer hurtigt til at købe for meget Tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

L-Mortil3

Jeg har skrevet jeg synes det er lidt kikset

Liam er kun knap 8 mdr og han har kun heldragt på til nat når det er koldt, synes det virker alt for babyagtigt

Men FLOT er den!

Anmeld

15. juli 2010

Valle81

Mathilde skriver:

Celina har fået en heldragt fra Molo i 1 års fødselsdagsgave som den på billedet

Men jeg kan ikke finde ud af om hun er for stor til en heldragt når hun er 1år og det kommer til at se kikset ud eller om det bare er super sødt... Det er jo nok rigtig lækkert at have på, da der jo ikke er kanter og lign. der generer... Men er det for babyagtigt med heldragt?

Jeg svinger selv fra det ene til det andet...hvad synes I?

Jeg har skrevet super sødt - men nok kun til natdragt:0)

Jeg har aldrig brugt heldragter til mine børn som tøj - synes det er nattøj:0)

Men sød er den - og jeg er normalt overhovedet ikke til molo:0)

Anmeld

15. juli 2010

Mathilde

Svane83 skriver:

Deres nye kollektion er bare så fed!

Og man er da bestemt ikke for gammel til heldragt når man er 1 år

Jeg synes du resulut skal stoppe hende i den og skam fotogarfere hende og ligge nogen billeder ind af charmetrolden.

Carina

Ja det er rigtig meget fedt tøj i deres nye kollektion!

Tak for svar

Anmeld

15. juli 2010

Diana...

LotteN skriver:

Den er godt nok rigtig sød den dragt.

Jeg synes ikke det er kikset når hun er et år, men jeg synes tilgengæld 1 1/2 - 2år så er de altså for store til heldragter

Helt enig her.

Anmeld

15. juli 2010

D.B.L

Jeg har stemt "andet"

Synes egentlig at heldragter er til de små, max str 68. Men hvis du bruger den med en vest over er det fint synes jeg. Det brugte jeg ofte til min store pige. De er jo super rare at have på for de små -og det er jo det vigtigste, selvom dragten er super fed. Det er jo blot et plus :0)

Anmeld

15. juli 2010

Lone Jakobsen

jeg synes dragten er utrolig sød. men jeg synes heldragter er til mindre børn. rasmus har en strikket dragt i str. 74 og han bruger den faktisk ikke mere. det er meget praktisk. men synes han er for stor til det. (rasmus blev et år den 3 juli)

Anmeld

15. juli 2010

Dictes mor

Jeg kan godt lide det som natdragt, men ellers ikke, men sådan har jeg det også med min egen pige på 4 mdr.

Anmeld

15. juli 2010

L.J.L

Jeg synes ikke hun er for stor til heldragt, jeg synes den er super kær, dejlige farver

Anmeld

15. juli 2010

Pia.

Jeg syntes dragten er super sød - faktisk rigtig lækker og jeg er sikker på Celina vil se rigtig sød ud i den. Men jeg ville personligt ikke give et 1 årig en heldragt på - havde været fedt hvis man kunne ha' fået den to-delt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.