Nej jeg har ikke fået dem købt endnu, da kæresten har bilen og jeg har det pt så ring at jeg overhovedet ikke kan overskue at skal op på cyklen for at komme om i byen, så det bliver i morgen...
Jeg voldbrækkede mig igår efter min aftensmad og den har bare stået på kvalme lige siden. Tror jeg havde noget lignenden en halv time uden kvalme engang i morges inden jeg stod op... 
Så jeg lige lidt træt af det i dag da hverken nektariner, sun lolly's eller havrefras ser ud til at hjælpe...
Har dog ikke kastet op endnu, men har overvejet at gi efter rigtig mange gange... Men er bare bange for at hvis jeg først begynder så stopper jeg aldrig igen, så kan jeg lige se mig selv rende og brække mig hver time....
Men tror da lige jeg vil ind og finde det der hypnose og se om det ikke kan hjælpe. Ville være meget rart, da jeg nok må se i øjene at jeg er ret så ynkelig de her dage....

Men da rigtig godt det virkede for dig 
Puha det lyder slemt, jeg håber virkelig at du har det bedre idag.
Indtil videre har jeg ikke kastet op, men de siger jo også at det først bliver slemt fra uge 6 og der er jeg først på fredag.... suk.
Indtil videre så virker den der hypnose mp3 og så har jeg fundet ud af at mandler og pistacie nødder også virker hvis jeg bliver for kvalmet.
Tilgengælde så tisser jeg KONSTANT, 30 min på arbejde er et helvede, selvom jeg tisser som det sidste inden jeg går så må jeg løbe ind når jeg kommer frem.
I weekenden præsterede jeg at tisse af inden vi skulle ned til mine forældre, komme der ned - det tager MAX 10 min (de bor 500m fra os) og det først jeg gjorde var at gå ind og tisse.... det er jo latterligt.
Og nu skal jeg så tisse igen selvom det kun er hmmm 45 min siden sidst... tror sku de snart regner den ud herude når jeg sådan render og tisser hele tiden... jeg må finde på nogen dæk ærinder jeg skal i nærheden af toilettet. 
Carina