Gaveideér :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

Sees

Alexis skriver:

Hvor skønt. Min mand arbejder også meget. Han er godt inde ved sit bord herhjemme, men derfor kan jeg godt savne ham alligevel, selv om det ikke er helt det samme.

Men jeg forstyrrer ham helst ikke. Det er ikke ham som har bedt om det, men mig som synes det er mest fair med arbejdsro.

Men det kan godt være lidt hårdt, for det er jo fristende at gå derind ind imellem, hehe.

Ja lige præcis - Jeg føler mig også meget fristet af at ringe i tide og utide. Bare lige for at høre hans stemme, eller fordi jeg keder mig, og så er han den dejligste at snakke med. Men det bliver han jo ikke færdig med sit arbejde, af - Så reglen her er også at han kontakter mig, når han har tid. Den regl har JEG lavet. Det er hårdt, men nødvendigt.
Men så får jeg tilgengæld også sommerfugle i maven, når han ringer eller skriver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

MamaMis. skriver:

Ja lige præcis - Jeg føler mig også meget fristet af at ringe i tide og utide. Bare lige for at høre hans stemme, eller fordi jeg keder mig, og så er han den dejligste at snakke med. Men det bliver han jo ikke færdig med sit arbejde, af - Så reglen her er også at han kontakter mig, når han har tid. Den regl har JEG lavet. Det er hårdt, men nødvendigt.
Men så får jeg tilgengæld også sommerfugle i maven, når han ringer eller skriver

Hehe, hvor er det sødt og skønt. Det holder gang i kærligheden at savne lidt, selv om det ikke er lige sjovt altid. Men sommerfugle i maven, er ikke sådan at kimse af

Anmeld

15. juli 2010

Sees

Alexis skriver:

Hehe, hvor er det sødt og skønt. Det holder gang i kærligheden at savne lidt, selv om det ikke er lige sjovt altid. Men sommerfugle i maven, er ikke sådan at kimse af

Det er skønt, og flammen er der endnu.
Når vi ikke har set hinanden i et stykke tid - Som f.eks. nu kan vi jo finde på at stoppe op og kysse de mest mærkelige steder.
Sidst var det i SuperBest han overfaldte mig, og gennem kyssede mig lige midt på gangen med pasta og ris og alt det der - Der var der også en ældre dame, der lige puffede lidt til os - Det var måske lidt upassende

Anmeld

15. juli 2010

MamaMis. skriver:

Det er skønt, og flammen er der endnu.
Når vi ikke har set hinanden i et stykke tid - Som f.eks. nu kan vi jo finde på at stoppe op og kysse de mest mærkelige steder.
Sidst var det i SuperBest han overfaldte mig, og gennem kyssede mig lige midt på gangen med pasta og ris og alt det der - Der var der også en ældre dame, der lige puffede lidt til os - Det var måske lidt upassende

Hehehe, det er da bare skønt. Gamle damer bliver måske lidt ramt, men de er jo også af en hel anden generation... Næææhhh du, kærlighed kan man ikke få nok af her i livet.

Anmeld

15. juli 2010

Sees

Alexis skriver:

Hehehe, det er da bare skønt. Gamle damer bliver måske lidt ramt, men de er jo også af en hel anden generation... Næææhhh du, kærlighed kan man ikke få nok af her i livet.

Nej - Kærlighed kan man aldrig få nok af .. MUMS

Ihh, nu har jeg søgt og søgt og søgt efter et sted, hvor man kan få gavekort til paintball eller gocart, og der er bare intet at finde. ØVVER BØV!

Anmeld

15. juli 2010

MamaMis. skriver:

Nej - Kærlighed kan man aldrig få nok af .. MUMS

Ihh, nu har jeg søgt og søgt og søgt efter et sted, hvor man kan få gavekort til paintball eller gocart, og der er bare intet at finde. ØVVER BØV!

Hm, jeg søgte bare på google. Skrev paintball + gavekort, og så dukkede der noget op...

Anmeld

15. juli 2010

Sees

Alexis skriver:

Hm, jeg søgte bare på google. Skrev paintball + gavekort, og så dukkede der noget op...

Det vil jeg lige prøve så - Tak for det

Anmeld

15. juli 2010

MamaMis. skriver:

Det vil jeg lige prøve så - Tak for det

Kan godt være man skal kigge lidt, og evt. kontakte dem for at få et gavekort.

Hvor bor de henne i landet?

Alt efter pris, er der jo mange andre fede aktiviteter. Men synes den var lidt sjov, fordi de så kan kæmpe mod hinanden, eller sammen mod nogle venner f.eks. Hehe

Anmeld

15. juli 2010

Sees

Alexis skriver:

Kan godt være man skal kigge lidt, og evt. kontakte dem for at få et gavekort.

Hvor bor de henne i landet?

Alt efter pris, er der jo mange andre fede aktiviteter. Men synes den var lidt sjov, fordi de så kan kæmpe mod hinanden, eller sammen mod nogle venner f.eks. Hehe

De bor oppe mod Viborg - Og jeg ved ikke hvad der er af sådan nogle ting deroppe.
Kender kun til Ford Østerlund, som ligger i Silkeborg (Virklund)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.