Gaveideér :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

MamaMis. skriver:

SLET IKKE NOGEN DUM IDÈ!
- Ikke at sige at de er voldige .. De er søde og rare mennesker, men ja, de er nok lidt for glade for fart og action.
nåeh ja, og så har de huset fuld af dyr - Lige fra hunde, til ildere og vaskebjørne 

Tænker at de ihvertfald vil blive overraskede! Hehe, det er da skønt med nogen som er til aktion istedet for sukkeri over et stearinlys.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Sees

Alexis skriver:

Tænker at de ihvertfald vil blive overraskede! Hehe, det er da skønt med nogen som er til aktion istedet for sukkeri over et stearinlys.

Så aboslut, så aboslut.

Nu fik du mig jo til at tænke over hvad min og min kæreste er til, og jeg tror vi er en ret god blanding

F.eks. gav jeg ham et gavekort, i fødselsdagsgave, på at han skal ud og køre Ferrari - Og ja, han skal selv køre, og han blev ellevild.
Og det er da sådan en gave jeg også selv ville blive MEGA glad for.
Men så alligevel har vi lige bestilt tid til at komme ind og få ansigtsmasker og massage sammen - Så vi er jo nok egentlig til begge dele - Og så endda sammen, DÈT er skønt

Anmeld

15. juli 2010

MamaMis. skriver:

Så aboslut, så aboslut.

Nu fik du mig jo til at tænke over hvad min og min kæreste er til, og jeg tror vi er en ret god blanding

F.eks. gav jeg ham et gavekort, i fødselsdagsgave, på at han skal ud og køre Ferrari - Og ja, han skal selv køre, og han blev ellevild.
Og det er da sådan en gave jeg også selv ville blive MEGA glad for.
Men så alligevel har vi lige bestilt tid til at komme ind og få ansigtsmasker og massage sammen - Så vi er jo nok egentlig til begge dele - Og så endda sammen, DÈT er skønt

Har det fuldstændig som dig. Vi er også til begge dele!

Min mand elsker fis og ballade, men kan være så romantisk (forleden dansede vi til musikken af en rulletekst efter en film... ja jeg siger det bare, hehe ) Og så er han en bedre shopper end jeg!

Det er fedt når man kan gøre begge dele sammen.

Anmeld

15. juli 2010

Sees

Alexis skriver:

Har det fuldstændig som dig. Vi er også til begge dele!

Min mand elsker fis og ballade, men kan være så romantisk (forleden dansede vi til musikken af en rulletekst efter en film... ja jeg siger det bare, hehe ) Og så er han en bedre shopper end jeg!

Det er fedt når man kan gøre begge dele sammen.

Det er super fedt, når man kan gøre begge ting sammen - Vi har nu også haft vores aftner på terassen, hvor vi faktisk har taget os selv i, bare at stå og "kinddanse" uden musik - Og det er egentlig kommet af at vi bare har givet hinanden et kram ..
Årh, jeg sidder helt og savner ham nu. Har ikke set ham i et par dage

Anmeld

15. juli 2010

Det jo egentlig også fedt, at det er noget de evt. kan vælge at tage andre med ud til, og så kan de også selv supplere op hvis de synes(man kan ofte købe nogle pakker)

Anmeld

15. juli 2010

MamaMis. skriver:

Det er super fedt, når man kan gøre begge ting sammen - Vi har nu også haft vores aftner på terassen, hvor vi faktisk har taget os selv i, bare at stå og "kinddanse" uden musik - Og det er egentlig kommet af at vi bare har givet hinanden et kram ..
Årh, jeg sidder helt og savner ham nu. Har ikke set ham i et par dage

Hvor sødt. Hvor er han henne?

Anmeld

15. juli 2010

Sees

Alexis skriver:

Det jo egentlig også fedt, at det er noget de evt. kan vælge at tage andre med ud til, og så kan de også selv supplere op hvis de synes(man kan ofte købe nogle pakker)

Ja, du har helt ret .. Jeg lufter det lige for kæresten, tror da han vil synes om det!

Ihh, jeg stresser helt, når det jo allerede er på fredag, vi skal til fødselsdagen. Jeg er så dum til at gøre sådan noget her i sidste øjeblik

Anmeld

15. juli 2010

Sees

Alexis skriver:

Hvor sødt. Hvor er han henne?

Han er ude og arbejde - Det skal jo også passes.
Men jeg får ham hjem imorgen aften, og så har jeg ham hjemme heeeeeelt til mandag i uge 30

Anmeld

15. juli 2010

MamaMis. skriver:

Han er ude og arbejde - Det skal jo også passes.
Men jeg får ham hjem imorgen aften, og så har jeg ham hjemme heeeeeelt til mandag i uge 30

Hvor skønt. Min mand arbejder også meget. Han er godt inde ved sit bord herhjemme, men derfor kan jeg godt savne ham alligevel, selv om det ikke er helt det samme.

Men jeg forstyrrer ham helst ikke. Det er ikke ham som har bedt om det, men mig som synes det er mest fair med arbejdsro.

Men det kan godt være lidt hårdt, for det er jo fristende at gå derind ind imellem, hehe.

Anmeld

15. juli 2010

MamaMis. skriver:

Ja, du har helt ret .. Jeg lufter det lige for kæresten, tror da han vil synes om det!

Ihh, jeg stresser helt, når det jo allerede er på fredag, vi skal til fødselsdagen. Jeg er så dum til at gøre sådan noget her i sidste øjeblik

Ja kender det godt, hehe. Jeg tror dog godt i kan nå det, hvis i henvender jer i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.