Hvornår ska baby ha legetøj - og hvad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.216 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

Malene84

Hej damer,

endnu et spørgsmål fra den fortvivlede tvillingemor  ej, men altså... kan ikke google det og aner det ikke, så må jeg jo spørge eksperterne. Mine drenge er begyndt at proppe deres hænder i munden, meget mere end de plejer - DE SAVLER FOR VILDT... de er ikke sultne, og sutten gider de ikke i øjeblikket... hvad kan det så være??? vi talte om det kunne være at de havde brug for legetøj - og kom så til at grine, for hvad for noget gir man en baby? og hvornår ved man de er klar?

sorry mit sikkert dumme spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Valle81

Malene84 skriver:

Hej damer,

endnu et spørgsmål fra den fortvivlede tvillingemor  ej, men altså... kan ikke google det og aner det ikke, så må jeg jo spørge eksperterne. Mine drenge er begyndt at proppe deres hænder i munden, meget mere end de plejer - DE SAVLER FOR VILDT... de er ikke sultne, og sutten gider de ikke i øjeblikket... hvad kan det så være??? vi talte om det kunne være at de havde brug for legetøj - og kom så til at grine, for hvad for noget gir man en baby? og hvornår ved man de er klar?

Griner:0)

Legetøj afhjælper ikke problemet;0) Det er alderen - Anton har ikke lavet andet den sidste måned:0)

Hvis jeg skal anbefale legetøj så skal det være noget let de kan løfte:0)

Anton har et hit legetøj i tiden - det er de der ringe man kan sætte sammen og "forlænge" snoren på legetøj hvids det hænger på et legetæppe. Dem har vi sat sammen og han ELSKER at rasle med dem og prøve at få dem med i munden når han i forvejen er ved at proppe begge hænder derind på en gang:0)

Anmeld

14. juli 2010

L.J.L

Hvad med rangler, noget der rasler, knitrer, noget med nogle farver så der er masser at kigge på og røre ved

Prøv evt. Lamazes legetøj de har en del for de helt små. Du kan købe det i matas blandt andet

Anmeld

14. juli 2010

CarinaSB

Malene84 skriver:

Hej damer,

Noah fik legetøj da han var 2 mdr gammel .. det var noget jeg hængte op i en snor som jeg satte fast til væggen .. så lå han og legede med det .. og det kunne han få nogle timer til at gå med

Anmeld

14. juli 2010

lion

Malene84 skriver:

Hej damer,

Jeg har en søn på 4 mdr og han putter også fingrene i munden hele tiden og savler.

Jeg har lige som valle81 de ringe du kan sætte sammen. Vores sidderogså på legetæppet og han elsker at tage fat i dem og hive i dem og putte dem i munden

Anmeld

14. juli 2010

Maise

det skal jeg fortælle dig. de er ved at få tænder søde.de kan være flere måneder undervejs før de bryder ud.og hænder er jo nærmest at bide/sutte på når gummerne klør. min baby gør det samme.

Anmeld

14. juli 2010

Malene84

Valle81 skriver:

Griner:0)

Legetøj afhjælper ikke problemet;0) Det er alderen - Anton har ikke lavet andet den sidste måned:0)

Hvis jeg skal anbefale legetøj så skal det være noget let de kan løfte:0)

Anton har et hit legetøj i tiden - det er de der ringe man kan sætte sammen og "forlænge" snoren på legetøj hvids det hænger på et legetæppe. Dem har vi sat sammen og han ELSKER at rasle med dem og prøve at få dem med i munden når han i forvejen er ved at proppe begge hænder derind på en gang:0)

Det er hermed noteret på indkøbssedlen til i morgen

Anmeld

14. juli 2010

Malene84

CarinaSD skriver:

Noah fik legetøj da han var 2 mdr gammel .. det var noget jeg hængte op i en snor som jeg satte fast til væggen .. så lå han og legede med det .. og det kunne han få nogle timer til at gå med

Jeg har sat en masse uroer op - men de vil kun se kort på dem, som om der hele tiden skal ske noget nyt. Jeg kan ikke følge med. hehe

Anmeld

14. juli 2010

Malene84

Maise skriver:

det skal jeg fortælle dig. de er ved at få tænder søde.de kan være flere måneder undervejs før de bryder ud.og hænder er jo nærmest at bide/sutte på når gummerne klør. min baby gør det samme.

Åh gud... tænder... det virker så tidligt. Mine små pus... hah. men jo jo... det giver vel egentlig meget god mening. Bare øv at sku høre på det smaskerri og tøre savl i mange, mange måneder endnu. haha

Anmeld

14. juli 2010

Valle81

Malene84 skriver:

Det er hermed noteret på indkøbssedlen til i morgen

De bliver jo vilde de drenge:0)

Ellers vil jeg sige at Anton også elsker at lege med sine stofbleer, så krammer han dem lige og så bliver de lige most ind i ansigtet mens der bliver snakket for hårdt:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.