Hvilken bog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

AnneBJ

Silvermist skriver:

Jeg vil også varmt anbefale bogen "Politikens Graviditetsbog". Der finder du nærmest alle oplysninger. Desuden er bogen flot og overskuelig at bladre i

Jeg havde også en hyggelig graviditets-dagbog til at notere i, som hedder "Graviditets Dagbog" af Helle Christensen - Se den her http://www.saxo.com/dk/item/helle-christensen-graviditetsdagbog.aspx?utm_campaign=partnersite&utm_source=TradeDoubler&utm_medium=affiliate

Nu hvor jeg alligevel er igang, så vil jeg også anbefale en rigtig sjov bog til manden, som hedder "Hvordan overlever man sin kones graviditet" af Povl Erik Carstensen & Thomas Wivel. Den er bare for kær.

Tusind tak for input's, dem skal jeg helt sikkert have kigget på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Silvermist1

AnneBJ skriver:

Tusind tak for input's, dem skal jeg helt sikkert have kigget på

Det var så lidt og STORT tillykke med graviditeten

Anmeld

14. juli 2010

Malonde1985

Silvermist skriver:

Jeg vil også varmt anbefale bogen "Politikens Graviditetsbog". Der finder du nærmest alle oplysninger. Desuden er bogen flot og overskuelig at bladre i

Jeg havde også en hyggelig graviditets-dagbog til at notere i, som hedder "Graviditets Dagbog" af Helle Christensen - Se den her http://www.saxo.com/dk/item/helle-christensen-graviditetsdagbog.aspx?utm_campaign=partnersite&utm_source=TradeDoubler&utm_medium=affiliate

Nu hvor jeg alligevel er igang, så vil jeg også anbefale en rigtig sjov bog til manden, som hedder "Hvordan overlever man sin kones graviditet" af Povl Erik Carstensen & Thomas Wivel. Den er bare for kær.

Øv den der graviditetsdagbog er udsolgt fra forlaget - kan ikke opdrive den nogen steder .. men mon ikke der er andre man kan finde i en boghandel?

Jeg låner lige dine gode bogeksempler her

Anmeld

14. juli 2010

Maria-s

Jeg har en bog jeg også rigtig gerne vil anbefale Den hedder "Gravid uge for uge" skrevet af Gitte Dencker. Det er en bog der beskriver hvad der sker uge for uge, både med barn og med mor. Og så er der et stykke for hver uge for der er mulighed for at skrive sine egne tanker ned og hvad der sker med kroppen

Den er ikke særlig stor og meget overkommelig, men synes den er rigtig rar at læse i, med billeder der viser de forskellige stadier

Anmeld

14. juli 2010

Silvermist1

Malonde1985 skriver:

Øv den der graviditetsdagbog er udsolgt fra forlaget - kan ikke opdrive den nogen steder .. men mon ikke der er andre man kan finde i en boghandel?

Jeg låner lige dine gode bogeksempler her

Jeg købte min i en Bog & Idé forretning inde i Århus midtby 

Anmeld

15. juli 2010

AnneBJ

Silvermist skriver:

Det var så lidt og STORT tillykke med graviditeten

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.