Hvilken bog?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.238 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

AnneBJ

Hej med Jer,

Egentlig havde jeg tænkt mig at oprette et indlæg i stil med "er det nødvendigt at købe en gravi. bog - kan man ikke finde alt på nettet?"

Men min kæreste sagde igår, at han glædede sig sådan til at sidde og kigge i en bog hvordan den lille har det nu, hvor stor den er osv. Så selvfølgelig skal vi have en bog

Jeg føler bare ikke rigtig for at købe 4 forskellige eller mere, så kan I ikke anbefale en god bog, med lidt allround information, evt. nogle sjove, søde illustrationer, og et let, ikke for tungt sprog?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Low

AnneBJ skriver:

Hej med Jer,

Egentlig havde jeg tænkt mig at oprette et indlæg i stil med "er det nødvendigt at købe en gravi. bog - kan man ikke finde alt på nettet?"

Men min kæreste sagde igår, at han glædede sig sådan til at sidde og kigge i en bog hvordan den lille har det nu, hvor stor den er osv. Så selvfølgelig skal vi have en bog

Jeg føler bare ikke rigtig for at købe 4 forskellige eller mere, så kan I ikke anbefale en god bog, med lidt allround information, evt. nogle sjove, søde illustrationer, og et let, ikke for tungt sprog?

Politikkens Graviditetsbog .

Den synes jeg er meget god og der står en masse gode ting

Anmeld

14. juli 2010

Daisy

Personligt gider jeg ikke at købe bøger ang. børn, da man nogle gange kan blive mere forvirret over hvad er rigtigt. Når jeg var til det første jordmoderbesøg, fik jeg en libero- bog hvor man kan følge bebsens udvikling, den kan jeg godt li'.

Anmeld

14. juli 2010

Putomanen

Low skriver:

Anmeld

14. juli 2010

AnneBJ

Daisy skriver:

Personligt gider jeg ikke at købe bøger ang. børn, da man nogle gange kan blive mere forvirret over hvad er rigtigt. Når jeg var til det første jordmoderbesøg, fik jeg en libero- bog hvor man kan følge bebsens udvikling, den kan jeg godt li'.

Sådan har jeg det også, men omvendt, en bog om fostrets udvikling gør næppe nogen skade

Anmeld

14. juli 2010

AnneBJ

Low skriver:

Tak, den vil jeg lige prøve at kigge nærmere på..

Anmeld

14. juli 2010

JulieE

Hvis bogen ikke skal være specielt videnskabelig, men mere sådan sød og sjov, så prøv at kigge på VillyBreinholst "I lykkelige omstændigheder"

Den fik jeg af min mor, da jeg ventede voresd ældste og den er vildt hyggelig og humoristisk

En anden bog jeg var rigtig glad for da jeg var gravid er Vicky Iovine "Gravid!" Den har også en ret humoristisk indgangvinkel til gravidteten og masser af gode råd

Begge bøger kan lånes på et bibliotek, så er det jo en mulighed at låne dem og se om de er noget

Mange hilsner

Julie

Anmeld

14. juli 2010

AnneBJ

Ih det er lige sådan noget jeg søger! Humoristisk! - kunne bare ikke komme på ordet, da jeg startede tråden. Tak for tippet, jeg kigger på det!

Anmeld

14. juli 2010

JulieE

AnneBJ skriver:

Ih det er lige sådan noget jeg søger! Humoristisk! - kunne bare ikke komme på ordet, da jeg startede tråden. Tak for tippet, jeg kigger på det!

Jamen velbekomme da  Håber du finder den.

Anmeld

14. juli 2010

Silvermist1

Hej med Jer,

Jeg vil også varmt anbefale bogen "Politikens Graviditetsbog". Der finder du nærmest alle oplysninger. Desuden er bogen flot og overskuelig at bladre i

Jeg havde også en hyggelig graviditets-dagbog til at notere i, som hedder "Graviditets Dagbog" af Helle Christensen - Se den her http://www.saxo.com/dk/item/helle-christensen-graviditetsdagbog.aspx?utm_campaign=partnersite&utm_source=TradeDoubler&utm_medium=affiliate

Nu hvor jeg alligevel er igang, så vil jeg også anbefale en rigtig sjov bog til manden, som hedder "Hvordan overlever man sin kones graviditet" af Povl Erik Carstensen & Thomas Wivel. Den er bare for kær.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.