brystforstørrelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Man kan jo ALTID finde nogen der har det værre men derfor har du det jo værst i dit liv og dine mangler....hvis jeg var ved at dø af kræft havde mine operationer nok ikke været vigtige, overhoved....men nu er jeg ikke ved at dø og derfor var de vigtige for mig..

Det er en rigtig god måde, at forklare det på Og ja, du har jo nok ret... Jeg må nok bare tænke på hvad der er vigtigt for mig, uden at tænke på andre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Svei

Anonym skriver:

Det er en rigtig god måde, at forklare det på Og ja, du har jo nok ret... Jeg må nok bare tænke på hvad der er vigtigt for mig, uden at tænke på andre.

Lige præcis...og er det skidt, så kan du få implantatet ud igen jo...gør det..

Anmeld

14. juli 2010

Anonym trådstarter

Renée88 skriver:

Ja, det er helt sikkert en rigtig stor beslutning... Små bryster kan være et stort psykisk problem, fordi meget af vores kvindelighed - rent udseendesmæssigt sidder i brysterne.. Så jeg kan helt bestemt godt forstå dig.. og som Eva siger.. Så er det INTET at være flov over ;o) Go girl!!

Ja, det er fysisk et problem med store bryster - jeg har en del rygsmerter..

Psykisk - HADER når jeg aldrig kan finde noget der passer til en fornuftigt pris og som IKKE er mormor agtig!.. Jeg HADER den opmærksom hed BRYSTERNE får, når jeg er i byen!

Men nok om mig! Jeg synes det er helt okay, hvis du vælger at lade dig operere!

Det er jo det - det er en af de ting der gør os til kvinder hvad angår det fysiske. Så skal man jo også have det godt med det. Jeg kommer tættere på at springe ud i det!

Jeg kan godt følge dig, ikke at jeg har prøvet det, men jeg har en veninde der har det på samme måde. Hun har en D-skål, men viser det bestemt ikke. Alligevel er det dét der trækker op når hun snakker med mænd (og nogle kvinder, hun er biseksuel) Det er bare det, at de giver hende rygsmerter, uønsket opmærksomhed m.m. - Pjat, brystformindskelse er også et aktuelt emne i dag

Anmeld

14. juli 2010

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Lige præcis...og er det skidt, så kan du få implantatet ud igen jo...gør det..

Haha, du skriver det som om det er lige så nemt, som at gå på tanken og købe en cola Jeg overvejer det virkelig!

Anmeld

14. juli 2010

Svei

Anonym skriver:

Haha, du skriver det som om det er lige så nemt, som at gå på tanken og købe en cola Jeg overvejer det virkelig!

Selvfølgelig skal man også overveje det....jeg overvjede i mange år, men nu det er gjort kan jeg fortryde jeg ikke gjorde det noget før..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.