Hej Alle sammen. Jeg har valgt at være anonym, fordi det her er noget der plager mig ret meget. 
Jeg har siden jeg var helt ung haft små bryster. Jeg er i forvejen en "lille" kvinde med en højde omkring de 160 cm. Min BH-størrelse ligger omkring 70/75 B. Jeg er overhovedet ikke tilfreds. en BH hjælper på det, men når jeg f.eks. skal have bikini på er jeg meget bevidst om hvordan jeg ser ud - eller i hvert fald hvordan jeg selv synes jeg ser ud. Jeg synes nemlig ikke det er flot. Min kæreste kunne ikke være mere tilfreds med min bryster, men det er jo nemt, at tænke: "Det skal han jo sige..." for selv kan jeg ikke se hvorfor de skulle se godt ud. Jeg har overvejet, at få dem lavet til en C-skål, da det jo ikke skal blive for meget! Det skal helst se så naturligt ud som muligt, til trods for, at de jo ikke ser naturlige ud ligemeget hvad, hvis der er silikone/saltvand i dem.
Jeg vil ikke gøre det fordi mine bryster er grimme, faktisk er jeg en af de heldigere hvad angår formen, men størrelsen er bare ikke korrekt... Hvad siger I? Er det for utaknemmeligt, at have disse tanker, når mine bryster både er "pæne nok" og "raske"..?
Anmeld