brystforstørrelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.057 visninger
14 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

Anonym trådstarter

Hej Alle sammen. Jeg har valgt at være anonym, fordi det her er noget der plager mig ret meget.

Jeg har siden jeg var helt ung haft små bryster. Jeg er i forvejen en "lille" kvinde med en højde omkring de 160 cm. Min BH-størrelse ligger omkring 70/75 B. Jeg er overhovedet ikke tilfreds. en BH hjælper på det, men når jeg f.eks. skal have bikini på er jeg meget bevidst om hvordan jeg ser ud - eller i hvert fald hvordan jeg selv synes jeg ser ud. Jeg synes nemlig ikke det er flot. Min kæreste kunne ikke være mere tilfreds med min bryster, men det er jo nemt, at tænke: "Det skal han jo sige..." for selv kan jeg ikke se hvorfor de skulle se godt ud. Jeg har overvejet, at få dem lavet til en C-skål, da det jo ikke skal blive for meget! Det skal helst se så naturligt ud som muligt, til trods for, at de jo ikke ser naturlige ud ligemeget hvad, hvis der er silikone/saltvand i dem. 

Jeg vil ikke gøre det fordi mine bryster er grimme, faktisk er jeg en af de heldigere hvad angår formen, men størrelsen er bare ikke korrekt... Hvad siger I? Er det for utaknemmeligt, at have disse tanker, når mine bryster både er "pæne nok" og "raske"..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

nannanadja

nu ved jig ikke hvor gammel du er? men hvis du ikke er så gammen så kan dine bryster godt ændre sig.... men jeg kan godt forstå dig-- hvis du ikke er tilfreds med dine bryster så er der mange gode muligheder som ikke koster 35000kr..  du kan købe forskellige sikikone indlæg til bhen og nogle gode bher som læfter dine bryster op... men hvis det ikke lige er det så er der ikke noget der kan ændre din holdning så må du under kniven..

jeg har selv fået lavet mine bryster, efter 3 fødsler sker der niget med ens krop og mine bryster var bare ikke som før og nu da jeg kun er 24 ville jeg ikke leve med jeg skulle være utilfreds resten af mit liv så jeg fik lavet mine bryster på frederiksborg klinikken-de er super dygtige deroppe og meget søde. du kan google deres hjemme side for priser-billeder osv

Anmeld

14. juli 2010

Svei

Hvis du ikke er glad, så er det lige meget hvad andre mener...inde på www.mylooks.dk kan du se en masse billeder og følge en masse kvinder der får lavet bryster...man lever kun en gang og kan man ændre på skallen, så kernen bliver mere glad, hvorfor så ikke gøre det...jeg skal selv fedtsuges til efteråret og jeg glæder mig...

Anmeld

14. juli 2010

Halbschön

Anonym skriver:

Hej Alle sammen. Jeg har valgt at være anonym, fordi det her er noget der plager mig ret meget.

Jeg har siden jeg var helt ung haft små bryster. Jeg er i forvejen en "lille" kvinde med en højde omkring de 160 cm. Min BH-størrelse ligger omkring 70/75 B. Jeg er overhovedet ikke tilfreds. en BH hjælper på det, men når jeg f.eks. skal have bikini på er jeg meget bevidst om hvordan jeg ser ud - eller i hvert fald hvordan jeg selv synes jeg ser ud. Jeg synes nemlig ikke det er flot. Min kæreste kunne ikke være mere tilfreds med min bryster, men det er jo nemt, at tænke: "Det skal han jo sige..." for selv kan jeg ikke se hvorfor de skulle se godt ud. Jeg har overvejet, at få dem lavet til en C-skål, da det jo ikke skal blive for meget! Det skal helst se så naturligt ud som muligt, til trods for, at de jo ikke ser naturlige ud ligemeget hvad, hvis der er silikone/saltvand i dem. 

Jeg vil ikke gøre det fordi mine bryster er grimme, faktisk er jeg en af de heldigere hvad angår formen, men størrelsen er bare ikke korrekt... Hvad siger I? Er det for utaknemmeligt, at have disse tanker, når mine bryster både er "pæne nok" og "raske"..?

Hejsa,

nej det synes jeg ikke! Jeg synes det er helt okay, at få lavet dem større eller hvad man nu vil, hvis man får det bedre med sig selv på den måde.. Det der kan ændres på, kan man jo ligeså godt ændre på?

Jeg er så i den anden ende.. Da jeg gik på efterskole voksede mine bryster helt voldsomt! Inden jeg blev gravid(og efterfølgende overvægtige) brugte jeg en 75G.. Nu bruger jeg en 85I/J...

Jeg håber/tror mine blir lidt mindre når jeg har tabt mig, men tror aldrig de bliver "alm" størrelse.. Inden jeg blev gravid fik jeg lov til at få dem mindre på statens regning.. jeg overvejer det stadig!

Så jeg synes det er helt okay ;-)

Anmeld

14. juli 2010

Rillo

Her kan jeg desværre være med

Jeg har en str 75a ( nogle enkelte str 75b) og det går mig også ret meget på!

Jeg har ikke pengene til at få dem lavet..men havde jeg så havde jeg helt klart gjort det!

Håber du finder ud af hvad der er bedst for dig!

Anmeld

14. juli 2010

Svei

Og en anden ting...synes slet ikke man skal være anonym med sådan noget...det er slet ikke noget man skal være flov over og mange kvinder har det jo som dig....så op med hovedet og undersøg muligheder for en flot ønskebarm...

Anmeld

14. juli 2010

Anonym trådstarter

Renée88 skriver:

Hejsa,

nej det synes jeg ikke! Jeg synes det er helt okay, at få lavet dem større eller hvad man nu vil, hvis man får det bedre med sig selv på den måde.. Det der kan ændres på, kan man jo ligeså godt ændre på?

Jeg er så i den anden ende.. Da jeg gik på efterskole voksede mine bryster helt voldsomt! Inden jeg blev gravid(og efterfølgende overvægtige) brugte jeg en 75G.. Nu bruger jeg en 85I/J...

Jeg håber/tror mine blir lidt mindre når jeg har tabt mig, men tror aldrig de bliver "alm" størrelse.. Inden jeg blev gravid fik jeg lov til at få dem mindre på statens regning.. jeg overvejer det stadig!

Så jeg synes det er helt okay ;-)

Åh, hvor godt med lidt sympati. Ja, altså, man kan jo ændre på dem - så hvorfor ikke? Jeg overvejer bare om det er utaknemmeligt, når nogle f.eks. går rundt med brystkræft. Men brysterne er bare så stor en del af ens udseende, uden at det skal have noget med det seksuelle at gøre.

I din situation havde jeg slet ikke tøvet, store bryster kan jo give så mange problemer. Men på samme tid så er det jo en stor beslutning Men det er også en af grundene til, at jeg stadig kun overvejer det.. Fordi der er andre mennesker med det modsatte problem - som faktisk er et reelt problem.

Anmeld

14. juli 2010

LIZO

jeg har fået mine lavet fordi de var små-- har bestemt ikke fortrudt det.. og har kunne amme selvom jeg har implanter

Anmeld

14. juli 2010

Svei

Anonym skriver:

Åh, hvor godt med lidt sympati. Ja, altså, man kan jo ændre på dem - så hvorfor ikke? Jeg overvejer bare om det er utaknemmeligt, når nogle f.eks. går rundt med brystkræft. Men brysterne er bare så stor en del af ens udseende, uden at det skal have noget med det seksuelle at gøre.

I din situation havde jeg slet ikke tøvet, store bryster kan jo give så mange problemer. Men på samme tid så er det jo en stor beslutning Men det er også en af grundene til, at jeg stadig kun overvejer det.. Fordi der er andre mennesker med det modsatte problem - som faktisk er et reelt problem.

Man kan jo ALTID finde nogen der har det værre men derfor har du det jo værst i dit liv og dine mangler....hvis jeg var ved at dø af kræft havde mine operationer nok ikke været vigtige, overhoved....men nu er jeg ikke ved at dø og derfor var de vigtige for mig..

Anmeld

14. juli 2010

Halbschön

Anonym skriver:

Ja, det er helt sikkert en rigtig stor beslutning... Små bryster kan være et stort psykisk problem, fordi meget af vores kvindelighed - rent udseendesmæssigt sidder i brysterne.. Så jeg kan helt bestemt godt forstå dig.. og som Eva siger.. Så er det INTET at være flov over ;o) Go girl!!

Ja, det er fysisk et problem med store bryster - jeg har en del rygsmerter..

Psykisk - HADER når jeg aldrig kan finde noget der passer til en fornuftigt pris og som IKKE er mormor agtig!.. Jeg HADER den opmærksom hed BRYSTERNE får, når jeg er i byen!

Men nok om mig! Jeg synes det er helt okay, hvis du vælger at lade dig operere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.