Babysvømning i kbh. - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

NaFe

uha vil helt klart anbefale hold...men ja det er dyrt sådan noget... har selv undervist i babysvømning før jeg fik feluca...så giver da gerne en lektion...hihi... men endelig tag de små i svømmehal...for det giver bare så meget..kan se det fra i år vor vi var på ferie vor meget feluca kunne i forhold til børn på 2-3 år og hun er altså hun 1 år og 6 mdr...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Malene84

line melias mor skriver:

hvordan går man egentlig i svømmehallen alene med to små bebser det må da være rigtig svært

Ja det kan man desværre ikke  alt er sgu lidt mere besværligt.... har bare altid haft en drøm at gå til babysvømning, når jeg engang sku ha børn.. såååå. Men ja, jeg er tvunget til hver uge at finde noget hjælp!!!

Anmeld

14. juli 2010

Malene84

NaFe skriver:

uha vil helt klart anbefale hold...men ja det er dyrt sådan noget... har selv undervist i babysvømning før jeg fik feluca...så giver da gerne en lektion...hihi... men endelig tag de små i svømmehal...for det giver bare så meget..kan se det fra i år vor vi var på ferie vor meget feluca kunne i forhold til børn på 2-3 år og hun er altså hun 1 år og 6 mdr...

iiiiiihhhhh hvorfor bor du ikke kbh? haha. jaaa... du har helt ret, det er også derfor jeg VIL af sted

Anmeld

7. september 2010

Risen

Malene84 skriver:

Hey dejlige damer,

Hvor svømmer I og jeres barn henne? svømmer I på hold eller alene? Jeg sys det er vildt uoverskueligt!!! Og hvorfor er der bare ikke plads på nogen hold!! Jeg sys også det er dyrt, når jeg nu har 2 stks.

Nogen der ved noget - så sig endelig til...

Hej søde, frankrigsgade svømmehal?  

Anmeld

7. september 2010

ML

frankrigsgade svømmehal, min nabo, har desværre ikke varmtvandsbassin så det er kun til de meget store børn . Vil også anbefale kastrup, specielt fordi 60 kr i DGI byen er rigtig dyrt når man alligevel kun er i vandet 15-30 min.  Har ikke erfaring med hold, har blot selv taget derud med venner eææer mødregruppen

Anmeld

7. september 2010

Malene84

ML skriver:

frankrigsgade svømmehal, min nabo, har desværre ikke varmtvandsbassin så det er kun til de meget store børn . Vil også anbefale kastrup, specielt fordi 60 kr i DGI byen er rigtig dyrt når man alligevel kun er i vandet 15-30 min.  Har ikke erfaring med hold, har blot selv taget derud med venner eææer mødregruppen

Frankrigsgades svømmer er også min nabo  vi må da bo lige i nærheden af hinanden

Anmeld

7. september 2010

ML

Vi må jo næsten være naboer så. jeg bor næsten oven på den, i frankrigshusene. Så det ville have være ideelt hvis den kunne bruges af de små. Men held og lykke med svømningen, det er meget sjovt men også lidt af en udfordring alt det logistiske de første par gange.

Anmeld

7. september 2010

Malene84

ML skriver:

Vi må jo næsten være naboer så. jeg bor næsten oven på den, i frankrigshusene. Så det ville have være ideelt hvis den kunne bruges af de små. Men held og lykke med svømningen, det er meget sjovt men også lidt af en udfordring alt det logistiske de første par gange.

hehe skægt!! jaaa mine børn elsker det. Vi endte med at tage til frederiksberg, DYRT, men dejligt. Nu jagter vi Kastrup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.