Babysvømning i kbh. - hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.806 visninger
17 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

Malene84

Hey dejlige damer,

Hvor svømmer I og jeres barn henne? svømmer I på hold eller alene? Jeg sys det er vildt uoverskueligt!!! Og hvorfor er der bare ikke plads på nogen hold!! Jeg sys også det er dyrt, når jeg nu har 2 stks.

Nogen der ved noget - så sig endelig til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Tulle28

Malene84 skriver:

Hey dejlige damer,

Hvor svømmer I og jeres barn henne? svømmer I på hold eller alene? Jeg sys det er vildt uoverskueligt!!! Og hvorfor er der bare ikke plads på nogen hold!! Jeg sys også det er dyrt, når jeg nu har 2 stks.

Vi "svømmer" i Kastrup svømmehal - det er billigt (25 kr. modsat 50-60 inde i byen) )og de har superfine faciliteter. Vi er skrevet op til hold, men jeg tager derud med en pige som har været babysvømmeunderviser og det er egentlig meget hyggeligt at det bare er os.

Knus Tulle

Anmeld

14. juli 2010

Malene84

Tulle28 skriver:

Vi "svømmer" i Kastrup svømmehal - det er billigt (25 kr. modsat 50-60 inde i byen) )og de har superfine faciliteter. Vi er skrevet op til hold, men jeg tager derud med en pige som har været babysvømmeunderviser og det er egentlig meget hyggeligt at det bare er os.

Knus Tulle

Er MEGET misundelig... gid jeg også kendte sådan en  hehe. Nå okay, så man kan skrive sig på venteliste eller hvordan?

Anmeld

14. juli 2010

Chalala85

Malene84 skriver:

Hey dejlige damer,

Hvor er det i bor henne? Gladsaxe svømmehal er super god og billig.

Anmeld

14. juli 2010

Tulle28

Malene84 skriver:

Er MEGET misundelig... gid jeg også kendte sådan en  hehe. Nå okay, så man kan skrive sig på venteliste eller hvordan?

Ja det er altså luksus Hvis du går ind på Kastrup svømmehals hjemmeside, står der noget om babysvømning og du kan tilmelde dig direkte

Anmeld

14. juli 2010

Malene84

Chalala85 skriver:

Hvor er det i bor henne? Gladsaxe svømmehal er super god og billig.

Amager  De tager totalt overpris herinde i byen... hmmmm

Anmeld

14. juli 2010

Chalala85

Malene84 skriver:

Amager  De tager totalt overpris herinde i byen... hmmmm

Ahh hvor irriterende.. hmm hvad med frederiksberg svømmehal eller er det for langt?

Anmeld

14. juli 2010

Maria.

Chalala85 skriver:

Ahh hvor irriterende.. hmm hvad med frederiksberg svømmehal eller er det for langt?

FrederiksBerg er rigtig god men dyr!!

Anmeld

14. juli 2010

Chalala85

Maria. skriver:

FrederiksBerg er rigtig god men dyr!!

Øvøv det er skisme svært så

Anmeld

14. juli 2010

line melias mor

hvordan går man egentlig i svømmehallen alene med to små bebser det må da være rigtig svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.