hjæææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

ChatH

michella80 skriver:

åha jeg mangler gode råd. Min datter på 1år vil bare IKKE soveom dagen!! Hun har altid været god til at blive puttet i sin barnevogn og har bare lagt sig til at sove. Men nu har hun lært at rejse sig op så nu skal hun da absolut ikke sove. Og hun kan næsten ikke holde øjnene åbne, men hun bliver ved med at rejse sig. Jeg har prøvet at køre rundt med hende, vugge hende, blive stående ved barnevognen og lagt hende ned når hun rejser sig, lagt mig sammen med hende i vores seng og prøvet at lægge hende i hendes egen seng. Intet virker. Kom med alle de råd I overhovedet kan komme i tanke om for jeg er blank!

Ikke sikkert at det er det, men har du fået tjekket hendes øre for væske hos en ørelæge??

Emma-Sophie havde det på samme måde og ville absolut ikke sove og det viste sig at hun havde sindssygt meget væske på ørerne, da hun fik dræn hjalp det helt vildt.

Kan ikke huske om i har fået lagt dræn i, men det er seriøst værd at overveje at tjekke hvis det er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Ni-ko-li-ne

sikke noget øv... Nikoline har faktisk først lige fundet ud af at man kan rejse sig op i vognen...

DP. lader hende sidde, for hun falder i søvn forover, og så kan man lægge hende ned...

her hjemme, mærker vi efter hvor ihærdig hun er den dag.... hvis hun er ihærdig og det bliver een stor kamp, så putter vi hende i hendes seng... det tager lidt længere tid i dagtimerne, men det lykkedes.....

Anmeld

15. juli 2010

Barbamama

BABYSOFIE skriver:

hej,  græder hun når hun bliver lagt ud for at sove, hvis ikke hun gør det, ville jeg bare lade hende være så ligger hun sig nok ned på et tidspunkt, men jeg ville holde et øje på hende, men hvis hun ikke falder i søvn inden for 30-40 min ville jeg nok tage hende op igen, det gør jeg med min datter, hun ligger nogle gange 40 min inden hun falder i søvn hun græder ikke, hun ligger-sidde bare og piller lidt med sutterne og til sidst falder hun i søvn. hilsen sisse

I dag har hun selv lagt sig efter en halv time så jeg HÅÅÅBER det går fremad!!!!!

Anmeld

15. juli 2010

Barbamama

Chatarina skriver:

Ikke sikkert at det er det, men har du fået tjekket hendes øre for væske hos en ørelæge??

Emma-Sophie havde det på samme måde og ville absolut ikke sove og det viste sig at hun havde sindssygt meget væske på ørerne, da hun fik dræn hjalp det helt vildt.

Kan ikke huske om i har fået lagt dræn i, men det er seriøst værd at overveje at tjekke hvis det er

Jeg har selv tænkt tanken men hun virker ikke som om hun har smerter og der er jo INGENTING når hun skal puttes til natten. Så jeg tror ikke det er det. Men selvfølgelig holder jeg øje med det. Dejligt at du skriver det.

Anmeld

15. juli 2010

Barbamama

Ni-ko-li-ne skriver:

sikke noget øv... Nikoline har faktisk først lige fundet ud af at man kan rejse sig op i vognen...

DP. lader hende sidde, for hun falder i søvn forover, og så kan man lægge hende ned...

her hjemme, mærker vi efter hvor ihærdig hun er den dag.... hvis hun er ihærdig og det bliver een stor kamp, så putter vi hende i hendes seng... det tager lidt længere tid i dagtimerne, men det lykkedes.....

Carla faldt også i søvn forover to gange i dag og lagde sig selv ned for jeg turde ikke gå ud og lægge hende ned hvis hun nu vågnede. He he

Anmeld

15. juli 2010

ChatH

michella80 skriver:

Jeg har selv tænkt tanken men hun virker ikke som om hun har smerter og der er jo INGENTING når hun skal puttes til natten. Så jeg tror ikke det er det. Men selvfølgelig holder jeg øje med det. Dejligt at du skriver det.

Nej men det virker ikke altid som om de har ondt og hvis det er væske på ørerne svinger det meget hvornår det lige er der. I know Emma.Sophie har haft dræn 7 gang

hun sov fint om aftenen men om dagen brød helvede løs. bare vær obs for det er så synd hvis det er det der er galt.

Anmeld

15. juli 2010

Barbamama

Chatarina skriver:

Nej men det virker ikke altid som om de har ondt og hvis det er væske på ørerne svinger det meget hvornår det lige er der. I know Emma.Sophie har haft dræn 7 gang

hun sov fint om aftenen men om dagen brød helvede løs. bare vær obs for det er så synd hvis det er det der er galt.

Okay det kan være jeg lige skal få det tjekket. Vi har næsten lige været ved lægen (2.juli) og der fik hun tjekket ører men der var ingenting...

Anmeld

15. juli 2010

ChatH

michella80 skriver:

Okay det kan være jeg lige skal få det tjekket. Vi har næsten lige været ved lægen (2.juli) og der fik hun tjekket ører men der var ingenting...

Ved jo ikke om det er det, kan bare huske hvor frustreret jeg var til sidst!! Men man skal opsøge en rigtig ørelage og ikke en alm. praktiserende læge for de kan som oftest kun se om de har mellemørs betændelse. hos ørelægen måler de bølgerne i øregangen for at se om de er som de skal være!!

held og lykke.

Knus

Anmeld

15. juli 2010

Barbamama

Chatarina skriver:

Ved jo ikke om det er det, kan bare huske hvor frustreret jeg var til sidst!! Men man skal opsøge en rigtig ørelage og ikke en alm. praktiserende læge for de kan som oftest kun se om de har mellemørs betændelse. hos ørelægen måler de bølgerne i øregangen for at se om de er som de skal være!!

held og lykke.

Knus

Okay. Skal man have en henvisning eller skal man bare ringe??? Jeg kommer lige i tanke om at de også sagde på sygehuset vi skulle få hende tjekket efterfølgende med hendes tryk i øret. Jeg må hellere lige få ringet.

Anmeld

15. juli 2010

ChatH

michella80 skriver:

Okay. Skal man have en henvisning eller skal man bare ringe??? Jeg kommer lige i tanke om at de også sagde på sygehuset vi skulle få hende tjekket efterfølgende med hendes tryk i øret. Jeg må hellere lige få ringet.

Du skal bare ringe til en ørelæge i nærheden af jer og så bestille en tid. Sådna gør vi i hvert fald her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.