michella80 skriver:
åha jeg mangler gode råd. Min datter på 1år vil bare IKKE soveom dagen!! Hun har altid været god til at blive puttet i sin barnevogn og har bare lagt sig til at sove. Men nu har hun lært at rejse sig op så nu skal hun da absolut ikke sove. Og hun kan næsten ikke holde øjnene åbne, men hun bliver ved med at rejse sig. Jeg har prøvet at køre rundt med hende, vugge hende, blive stående ved barnevognen og lagt hende ned når hun rejser sig, lagt mig sammen med hende i vores seng og prøvet at lægge hende i hendes egen seng. Intet virker. Kom med alle de råd I overhovedet kan komme i tanke om for jeg er blank!
Lyde som motorisk uro - det er så vidt jeg ved helt normalt omkring 1 års alderen, hvor de begynder at blive bevidste om deres selvstændighed og samtidig tager tilløb til at skal gå. det vender op og ned på deres sove og spise vaner for en stund.
I denne tid er varmenn jo heller ikke særlig god...
Jeg ville gå hen uden at sige noget, lægge hende ned og så gå igen eller sørge for at hun ikke kan se mig. dette vil jeg blive ved med indtil hun falder til ro.... evt stå og gynge vognen en lille bitte smule, men stadig så hun ikke kan se dig.
Hun kan vel ikke rejse sig op i vognen når hun har sele på? du mener vel sidde sig op eller?
Håber det lykkedes for dig
Anmeld