Metchen skriver:
Smukke Trine med den smukke mave
Det var da ellers noget af en tur I havde til København, der blev pakket godt med ting ind i programmet. Jeg er selv vildt dårlig til at skulle besøge flere mennesker og være på i længere tid af gangen, så ville nok også have stampet i gulvet og bedt om at komme hjem til mor og blive ladt i fred.
ja, det er jo sådan vi plejer at gøre det: få dage - tusind besøg, og det plejer at være træls, men altså, der er så mange man gerne vil se når man er der. men det KAN man bare ikke når man er gravid ... og det er 30grader udenfor
jeg sagde også til Søren, at næste gang var der jo endda en lille baby med og så kan vi slet ikke byde den at ræse rundt på den måde, så vi må dele os og se folk hver for sig og sådan noget. min mor vil jo hjertens gerne passe barnebarnet, men man vil jo også gerne vise frem til alle vennerne i københavn. men til den tid er der et værelse ledigt hos min mor (hendes mands yngste skal flytte hjemmefra) og så laver de det så vi altid kan komme der og bo, så har man i hvert fald en fast base 
Anmeld