Tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

jeg er så MØGforkælet i den her graviditet - og det er JERES skyld!!!

for en uge siden fik jeg en KÆMPE pakke fra Chatarina. jojo, jeg havde købt en masse tøj af hende, men så havde hun lige pakket en ordentlig røvfuld ekstra i - hvilket fik Søren til at udbryde: "SE al den butikstid vi har sparet!!" 

idag kommer der en stor konvelut fra Helene og indeni er der den fineste, fineste uro med svampe og efterårsblade lavet af bittesmå perler  jeg har straks hængt den op i det tagspær som vuggen også skal hænge i, så kan Baby Juhl rigtig ligge og kigge på efterår når den kommer ud

tusind tusind tak, tøser, jeg er bare så glad og rørt!

ih hvor er det altså bare dejligt! det varmer helt ind i hjertet!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Jules

Jeg tilbød dig noget neutralt tøj i et indlæg for noget tid siden?

Du fik hvis ikke fortalt om du gerne ville have det   Jeg ved bare jeg ikke får brugt det.... Så hvis du kan få glæde af det så sender jeg det gerne

Anmeld

15. juli 2010

oo

Jules skriver:

Jeg tilbød dig noget neutralt tøj i et indlæg for noget tid siden?

Du fik hvis ikke fortalt om du gerne ville have det   Jeg ved bare jeg ikke får brugt det.... Så hvis du kan få glæde af det så sender jeg det gerne

guuuuuuud ja  aj, undskyld Julie! jo, jeg vil gerne have det - der er også en pakke på vej fra Faaborg til dig

Anmeld

15. juli 2010

oo

Chatarina skriver:

Det var så lidt søde trine, tænkte du nok måske kan bruge det og så kan du farve det i den ene eller den anden farve alt afhæning hvad der kommer

aj...nåhja! man kan da farve det! det havde jeg ikke lige tænkt på! supersmart

Anmeld

15. juli 2010

ChatH

Tjuhl skriver:

aj...nåhja! man kan da farve det! det havde jeg ikke lige tænkt på! supersmart

Lige præcis. det er faktisk rigtig smart. har farvet diverse håndklæder og bluser fra tøserne til valdemar!!!Altid rart at spare lidt!!

Anmeld

18. juli 2010

Jules

Tjuhl skriver:

guuuuuuud ja  aj, undskyld Julie! jo, jeg vil gerne have det - der er også en pakke på vej fra Faaborg til dig

Uha uha :)

Jeg har fundet det til dig :) Sender det afsted på tirsdag... Så håber jeg du blir glad for det...smiler.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.