Tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

oo

jeg er så MØGforkælet i den her graviditet - og det er JERES skyld!!!

for en uge siden fik jeg en KÆMPE pakke fra Chatarina. jojo, jeg havde købt en masse tøj af hende, men så havde hun lige pakket en ordentlig røvfuld ekstra i - hvilket fik Søren til at udbryde: "SE al den butikstid vi har sparet!!" 

idag kommer der en stor konvelut fra Helene og indeni er der den fineste, fineste uro med svampe og efterårsblade lavet af bittesmå perler  jeg har straks hængt den op i det tagspær som vuggen også skal hænge i, så kan Baby Juhl rigtig ligge og kigge på efterår når den kommer ud

tusind tusind tak, tøser, jeg er bare så glad og rørt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

JustAnotherName

Jeg bliver så rørt og glad, når jeg hører om al den gavmildhed og alle de søde gerninger og varme tanker der sendes rundt.

GIR LIGE HVER OG ÈN NS'er (Jer allsammen) ET STORT VISUELT KRAM
Fordi I er sådan som I er - De dejligste mennesker der findes på nettet!

Anmeld

14. juli 2010

otlitrom

Det løber mig lige liiidt koldt ned ad ryggen, og har måske en lille tåre i øjenkrogen! Hvor er I bare gode, altså!!

Og Helene, hvor er den bare fin! Jeg så godt billeder af den i din anden tråd, ikke? Utroligt at du har tålmodighed!

Trine, når man giver noget af sig selv, så får man også igen!

Anmeld

14. juli 2010

TbCp

Ahhhrrrmmmeeen altså!!!
Hvor er det skønt!

Anmeld

14. juli 2010

LIZO

hvor er den bare flot.. passer rigtig til års tiden når den lille kommer   forkælet lille baby

Anmeld

14. juli 2010

lion

Tjuhl skriver:

for en uge siden fik jeg en KÆMPE pakke fra Chatarina. jojo, jeg havde købt en masse tøj af hende, men så havde hun lige pakket en ordentlig røvfuld ekstra i - hvilket fik Søren til at udbryde: "SE al den butikstid vi har sparet!!" 

idag kommer der en stor konvelut fra Helene og indeni er der den fineste, fineste uro med svampe og efterårsblade lavet af bittesmå perler  jeg har straks hængt den op i det tagspær som vuggen også skal hænge i, så kan Baby Juhl rigtig ligge og kigge på efterår når den kommer ud

Hej Trine.

Det var da så lidt, så har  juhl jo nået mere at kigge på. Jeg er glad for du kunne li den, jeg vidste ikk hvad du ville tænke.

Men som jeg skrev i mail var adressen jeg skulle bruge på listen, jeg kunne jo ikk så godt bede om din uden du ville blive nysgerrig.

Jeg skrev jo det i brevet til dig hvorfor, håber det kunne læses.

Hvor er det et godt billedet du fik taget af den.

Anmeld

14. juli 2010

oo

lion skriver:

Hej Trine.

Det var da så lidt, så har  juhl jo nået mere at kigge på. Jeg er glad for du kunne li den, jeg vidste ikk hvad du ville tænke.

Men som jeg skrev i mail var adressen jeg skulle bruge på listen, jeg kunne jo ikk så godt bede om din uden du ville blive nysgerrig.

Jeg skrev jo det i brevet til dig hvorfor, håber det kunne læses.

Hvor er det et godt billedet du fik taget af den.

joooo brevet ku sagtens læses - også selvom det var skrevet med Julius på armen

jeg synes bare den er så fin, jeg har stået og kigget på den flere gange idag og er bare vildt fascineret af, at du kan lave noget med så fine mønstre og så små perler!!

ja, jeg fattede jo først den mail om adresselisten idag

Anmeld

14. juli 2010

lion

kitty skriver:

Det løber mig lige liiidt koldt ned ad ryggen, og har måske en lille tåre i øjenkrogen! Hvor er I bare gode, altså!!

Og Helene, hvor er den bare fin! Jeg så godt billeder af den i din anden tråd, ikke? Utroligt at du har tålmodighed!

Trine, når man giver noget af sig selv, så får man også igen!

Jeg ved ikk om jeg har så meget tålmodighed, nu hvor jeg synes det er sjovt at lave og har gjort det et stykke tid, så går det ok hurtig, jeg tror den uro har taget mindre end 24 timer at lave(ikke i et stræk dog)

Jeg har nemlig INGEN INGEN tålmodighed til at stå i kø i f.eks et supermarked, og det er selvom jegselv har været kasseassistent. Men jeg synes nu ikk det er kasseassistenten der er langsom, jeg synes bare det går for langsomt. Hvis du forstår.

Anmeld

14. juli 2010

lion

Tjuhl skriver:

joooo brevet ku sagtens læses - også selvom det var skrevet med Julius på armen

jeg synes bare den er så fin, jeg har stået og kigget på den flere gange idag og er bare vildt fascineret af, at du kan lave noget med så fine mønstre og så små perler!!

ja, jeg fattede jo først den mail om adresselisten idag

Ja den skøre unge skubbe til min hånd(arm).

Dejligt at du kan li den.

Jeg har jo briller, men jeg bruger en pincet, mønster og en perleplade. Men nu elsker jeg jo også at brodere. Jeg synes det er hyggeligt at lave, så er det jo nok lidt lettere at lave.

Jeg det tog ikk så lang tid selvom det er små perler, og Cassandra pegede på den og fik taget nogen af perlerne af en gang eller 10. Hun så jo den ene svamp jeg havde lavet og ville vide hvad de andre ting var.

Ja jeg ville jo ikk sige noget, ville gerne overraske dig/jer.

Anmeld

15. juli 2010

ChatH

Tjuhl skriver:

Det var så lidt søde trine, tænkte du nok måske kan bruge det og så kan du farve det i den ene eller den anden farve alt afhæning hvad der kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.