Håber håber håber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.536 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

Nymor

Hej tøser

Jeg gik for en måneds tid siden i gang med akupunktur i håbet om, at det ville hjælpe, idet vi har prøvet at blive gravide efter jeg mistede i ca. 11. uge i november sidste år.

Min mens har været super regelmæssig (kan nærmest stille mit ur efter den), og HVIS - hvilket jeg ikke håber - jeg får mens denne gang, skal det være i weekenden.

Normalt får jeg lidt ømme bryster kort inden mens, men nu har jeg altså haft RIGTIG ømme og "puffede" bryster siden torsdag-fredag i sidste uge; nogle gange så ømme, at det ligefrem har gjort ondt at gå ned af trapper og den slags!

Derudover synes jeg, at jeg de sidste par dage har haft en spøjs murren i maven - ikke rigtig mens-agtigt - og sidst men ikke mindst har jeg også haft hjertebanken, når jeg skulle sove, ligesom sidst jeg var gravid.

ÅÅÅÅH...jeg håber, håber, håber!!!

Vil I ikke alle krydse fingre for mig? Kunne det mon være en graviditet, der lurer?

Hvis ikke jeg har fået min mens søndag, tager jeg en test!

Kh mig   ;o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Svane83

lige et par krydsede finger herfra.

Anmeld

14. juli 2010

Nymor

Glemte lige: har også lidt mere udflåd, end jeg plejer!

Alting virker anderledes end normalt, når jeg skal have mens!!!

;o)

Anmeld

14. juli 2010

line melias mor

alt hvad jeg kan

Anmeld

14. juli 2010

Putomanen

Jeg  alt hvad jeg overhovedet kan for, at du får to rigtig fine streger på søndag

Anmeld

14. juli 2010

Enayia

Krydser

Anmeld

14. juli 2010

AnneBJ

Krydser alt hvad jeg kan, og glæder mig til en opdatering!

Anmeld

14. juli 2010

Maria-s

15. juli 2010

Nymor

Taaak, hvor er I bare søde!

Og synes I ikke også, at "symptomerne" lyder ret graviditetsagtige, eller er det bare mig?

Knus  ;o)

Anmeld

15. juli 2010

Nymor

Suk, suk. Nåede lige at gøre mig forhåbninger, da jeg så her til formiddag havde en lille blødning i mine trusser, da jeg var på toilettet.

Jeg synes også, at jeg har lidt murren i maven.

MEN! Det er 2 dage for tidligt, det var MEGET lidt og ift. min ellers meget præcise "menstruationskalender" er det helt forkert at jeg får det nu.

Tør jeg stadig håbe?

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.