findes der sunde sodavands is ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

tb

Pia. skriver:

Altså is uden tilsat sukker... - De to store har delt ud i deres skoler/sfo da de skulle gå i ferie, men da kost politiken er "lidt" anderledes i Mads børnehave !!! Må han jo ikke dele alm. sodavands is ud... findes der is uden tilsat sukker - eller er det helt umuligt ?

Ellers laver jeg et frugt fad, men Mads vil meget hellere dele is ud for det gjorde de to store jo...

Knus Pia - som med meget småt skriver JEG ER SKIDE TRÆT AF DERES LORTE POLITIK..... !!!!!!!!

jeg ved at HJEM-IS sælger is (fløde) uden tilsat sukker.. Men det kan så os hurtigt blive en dyr fornøjelse, hvis man skal købe ind til hele børnehaven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Astrid P

Yrsa skriver:

Vi måtte ikke engang give saft i den børnehave konrad gik i men juice var ok, så måske du selv kunne lave sodavandsis af juice...ellers kan man lave den lækreste softice af vlendet banan, de skal skives og så i fryseren mindst 2 timer...og så bare blendes til det har konsistens som softice...en god slankeis..

Men hvis de har en kostpolitik som de fleste steder så er sodanvandsis heller ikke ok...

Øj, det lyder lækkert... Nu har jeg købt 10 bananer og er klar! Skal de skives mega tyndt, eller er det ligegyldigt? Og skal der blandes noget i når de skal blendes, eller fylder du dem bare i blenderen og giver gas?

KH Astrid

Anmeld

14. juli 2010

Svei

Astrid P skriver:

Øj, det lyder lækkert... Nu har jeg købt 10 bananer og er klar! Skal de skives mega tyndt, eller er det ligegyldigt? Og skal der blandes noget i når de skal blendes, eller fylder du dem bare i blenderen og giver gas?

KH Astrid

Jamen... bare sådan bananmadstykke.... tror bare det er så blenderen nemmere kan tage dem og så bare to timer eller mere i fryseren og nej, du behøver ikke putte andet i, men chokolade osv er jo altid lækkert, men så er det jo knap så sundt. men i starten du blender ser det lidt grumset og mærkeligt ud, men du fortsætter bare til det har softice konsistens....god fornøjelse...

Anmeld

14. juli 2010

<3

Daisy skriver:

Vi laver bananis herhjemme. En halv banan stukket på en ispind og så i fryseren. Når de er frossne kan man dyppe enden på dem i noget smeltet mørk chokolade ( der er mange man kan få uden sukker ) De er altid et hit hos børnene Ellers purére noget frugt og frys i frys-selv-is beholdere

Ja det ville jeg også foreslå

Anmeld

14. juli 2010

Astrid P

Yrsa skriver:

Jamen... bare sådan bananmadstykke.... tror bare det er så blenderen nemmere kan tage dem og så bare to timer eller mere i fryseren og nej, du behøver ikke putte andet i, men chokolade osv er jo altid lækkert, men så er det jo knap så sundt. men i starten du blender ser det lidt grumset og mærkeligt ud, men du fortsætter bare til det har softice konsistens....god fornøjelse...

MMMMMMMMMMMMMMM.... Glæder mig allerede!

Anmeld

14. juli 2010

Svei

Astrid P skriver:

MMMMMMMMMMMMMMM.... Glæder mig allerede!

Det smager også rigtig godt...forbavsende godt faktisk, når man tænker på det bare er banan....minder mig om at jeg vidst SKAL have løbet mig en tur i dag...for meget usundt i ferien.øvøv,....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.