Hmm vidste slet ikke de var så strikse...., så når Jeppe og Mikkel drømmer om at give vaffelis så går den ikke... Er der samme regler hvis man invitere hjem...
Nå men ang dit spørgsmål, aner det ikke, men Mikkel må gerne få en sodavands is af Mads....
Ps kan han snart lege???
Snakkede med H om det i morges og hun sagde at de dage hvor det havde været rigtig varm der måtte hun indrømme de havde fået en lille skub op is ... Men H er jo også en af dem der ikke forstår at vi som forældre finder os I at "andre" sætter regler for vores børn (men det er jo en helt anden historie) Så hun sagde hvis bare du lover det er sodavands is og det kun er den ene gang så kunne hun ikke se noget problem - men, men, men så kom "mad-mor" og sagde sukker er sukker så det ville hun ikke mene vi skulle... Så har jeg lidt svært ved at holde mund... For så måtte jeg da oså lige spørge hende hvad hun mente var værst fedt eller sukker - for det er da ikke fedt fattig kost de får der nede - jooo det var det sagde hun alt imens de panerede fiskefileter lå i fedtet på panen og stegte sig færdig til frokost !!!! Bliver sgu lidt harm fordi jeg også ved at de servere, figne pålæg, kødpølse og LYST brød (pitabrød m.m som intet godt har i sig) og når man så vil give børnene en lille bitte ferie is så er den hel gal...
Min søn må gerne få figne pålæg, pitabrød og paneret fiskefileter - uden tvivl men han må sørme også godt få en sodavands is her i varmen... !!!!
Jo Heidi, det sjove er jo at hvis man tager dem alle sammen hjem hos dig, så må du give dem lige hvad du har lyst til - så jeg sagde for sjov da jeg gik - jeg invitere hele børnehaven ud på den anden side af døren, så får de is på græsset uden for deres grund.... !!!! HE HE....
Kan du ikke huske til Jul da Mads havde taget Pebernødder (2 stk til hvert barn) med !!!! Mener jeg har fortalt dig den Historie... vi fik det hele med hjem igen plus en ked af det dreng....
Vi rejser jo på Mandag Heidi, men når vi kommer hjem fra ferie i uge 30 - så kan Mads lege stort set resten af ferie, der er kun nogle enkle ture ud af huset her hjemme og en weekend hos far.
Knus Pia, hvis søn er meget glad for jeres ferie er slut... 
Anmeld