Mon man venter baby nu??? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

nissen51@ofir.dk

Kunne jo ikk lade vær med at tage en test her til aften og den siger altså negativ - én steg til mig

Så tager den anden test fredag morgen, hvis mens ikke er dukket inden... Men øv- hvor blir man altså skuffet! Hader de test!

Torsdag er dag nr. 33.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2010

Kløver

hmm virker lidt fjollet at spørge om du skal beholde det, når i nu har forsøgt at blive graivde over 1 år, man forsøger vel ikke, hvis man ikke ønsker det, og i har jo ikke brugt beskyttelse i 4 år, så må man vel også forvente der kan komme noget ud af det, før eller siden.

kan ikke blive helt klog på dit indlæg, da du senere så skriver i et andet indlæg, du vil blive skuffet hvis den er negativ????????

??????????????????????? tja jeg ved ik rigtig hvad jeg skal svare?????

Anmeld

19. juli 2010

nissen51@ofir.dk

Hehe nej det er også svært at forklare... Det er ikke fordi vi forsøger helt vildt men kommer den så kommer den... Det er sådan lidt... "vi har god tid" du ved...

Men bort set fra dét - så kom mens alligevel på dag 33. Øv øv - så havde man lige sat sig op på det... :-(

Men okay - der er flere muligheder endnu hver måned hehe

Anmeld

19. juli 2010

Lullaby

nissen51 skriver:

Hej Piger...

Vi har "forsøgt" i over 1 år nu uden lægehjælp og mon den er der nu? Uhhhhhhh.....

Sådan ligger landet;

fra januar 2010 har jeg haft én dag hvor mens 1.dag har været på 31 dage. Ellers har den ligget på ca. 26 til 29 dage...

Så i morgen - onsdag er vi nu på 32. dagen... uhhh.... og ingen tegn på noget som helst mens. (Skal siges at vi laver lidt meget lagengymnastik for at fremprovokere en mens. ) KUN fordi vi sku til grøn koncert d. 24 og jeg ikke vil ha mens. den dag, så vi hygger os gevaldigt hehe :-)

Men men men - stadig ingen tegn på mens... Har haft ømme og fyldige bryster men det er ligesom forsvundet igen. Ingen murren i underlivet, som jeg plejer, ingen diarre, som jeg plejer eller ingen kæmpe aggresive anfald, som jeg desværre også lider af...

Dog har jeg luret lidt herinde på terminsberegneren og jeg sku så være 4+1 henne - dvs. jeg burde være en smule trættere end normalt, tisser en smule mere og kan lide af hovedpine...

Og dét får én til at tænke... Ja, jeg tog da godt nok nogle panodiler i går, mandag gr. hovedet, ja jeg sover pt. fra kl. 01 til 11 den sidste uges tid og ja, idag har jeg da kommet til at tisse lidt i bukserne fordi datteren sku til først :-S

Mon den så er der nu? Og hvis ja, hvad fanden gør man så, for skal starte på uddannelse til november (muligvis mulighed for e-læring) Men har jo lagt planer ihvertfald 2 år frem.

Det skal lige siges at sidste gang jeg var gravid, var da jeg fik min datter i 2006 og har IKKE brugt beskyttelse siden! Og ikke været på den lade side med gemalen *host host*

Hvad syns I? HVIS den er positiv, ville I så fjerne eller beholde?

Louise - en nervøs og forvirret mor

Bliver ekstremt provokeret af dit indlæg. Jeg synes at det er uansvarligt at forsøge at blive gravid  og når det så sker så overvejer man abort. Jeg synes absolut at det barn skal til verden. Jeg forstår slet ikke din argumentation og jeg føler at det er at gøre grin med en graviditet. Hmm...

Anmeld

20. juli 2010

Wish upon a star

Lullaby skriver:

Bliver ekstremt provokeret af dit indlæg. Jeg synes at det er uansvarligt at forsøge at blive gravid  og når det så sker så overvejer man abort. Jeg synes absolut at det barn skal til verden. Jeg forstår slet ikke din argumentation og jeg føler at det er at gøre grin med en graviditet. Hmm...

Har det på samme måde som dig

Anmeld

20. juli 2010

otlitrom

Lullaby skriver:

Jeg er enig.

TS: Vi har herhjemme prøvet i 2½ år, og nogen steder i indlægget skriver du, at i har prøvet i 4?? Jeg kan på ingen måde forstå at abort kan komme på tale.

Det kan på ingen måde komme på tale herhjemme, det ligger mig så fjernt at jeg bliver helt arrig . undskyld - men hvis man får den tanke, så vil man bare ikke have det barn nok....

Beklager, men jeg bliver også stødt... Det er simpelthen at tage børn og graviditet for givet, og det burde i virkelig ikke, efter at have prøvet så længe....

Anmeld

20. juli 2010

B&J

sad også kun og tænkte på hvorfor fanden du ikke tager p-piller hvis det ikke passer ind lige nu og undsyld men du burde SKAMME DIG! tænk ¨på alle dem som har så svært ved det og der er gået 4år med dig nu hvordan kan du så overhovede tænke den  lille tanke på af få det fjernet..... det er et liv ikke et spil man spiller

Anmeld

21. juli 2010

nissen51@ofir.dk

Jamen så vil jeg trække mig tilbage og huske jer på hvad der har stået i mine indlæg. Vi havde valg tat beholde det, men som I også kan læse - der var intet barn.

Tak for støtte

Louise

Anmeld

22. juli 2010

CamillaValby

B&J skriver:

sad også kun og tænkte på hvorfor fanden du ikke tager p-piller hvis det ikke passer ind lige nu og undsyld men du burde SKAMME DIG! tænk ¨på alle dem som har så svært ved det og der er gået 4år med dig nu hvordan kan du så overhovede tænke den  lille tanke på af få det fjernet..... det er et liv ikke et spil man spiller

Helt enig.

Og jeg og mange andre herinde fra er nemlig nogle af dem som virkelig har svært ved det  som slet ikke kan forstå sådan noget.

Om det ikke passede ind i MIN plan, så tro mig så havde jeg giver det allllllllllllll den plads så jeg fik det overskud og tid.

Anmeld

22. juli 2010

CamillaValby

nissen51 skriver:

Jamen så vil jeg trække mig tilbage og huske jer på hvad der har stået i mine indlæg. Vi havde valg tat beholde det, men som I også kan læse - der var intet barn.

Tak for støtte

Louise

Jeg kan godt følge dig Louise.

Men når man læser det sidste i dit indlæg, om man eller vi??? ville beholde dét (hvis der nu havde været noget) Det er dét som gør folk irriteret/harme.

Men  for at det lykkes for jer, når i ønsker det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.