Mon man venter baby nu??? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.764 visninger
19 svar
0 synes godt om
14. juli 2010

nissen51@ofir.dk

Hej Piger...

Vi har "forsøgt" i over 1 år nu uden lægehjælp og mon den er der nu? Uhhhhhhh.....

Sådan ligger landet;

fra januar 2010 har jeg haft én dag hvor mens 1.dag har været på 31 dage. Ellers har den ligget på ca. 26 til 29 dage...

Så i morgen - onsdag er vi nu på 32. dagen... uhhh.... og ingen tegn på noget som helst mens. (Skal siges at vi laver lidt meget lagengymnastik for at fremprovokere en mens. ) KUN fordi vi sku til grøn koncert d. 24 og jeg ikke vil ha mens. den dag, så vi hygger os gevaldigt hehe :-)

Men men men - stadig ingen tegn på mens... Har haft ømme og fyldige bryster men det er ligesom forsvundet igen. Ingen murren i underlivet, som jeg plejer, ingen diarre, som jeg plejer eller ingen kæmpe aggresive anfald, som jeg desværre også lider af...

Dog har jeg luret lidt herinde på terminsberegneren og jeg sku så være 4+1 henne - dvs. jeg burde være en smule trættere end normalt, tisser en smule mere og kan lide af hovedpine...

Og dét får én til at tænke... Ja, jeg tog da godt nok nogle panodiler i går, mandag gr. hovedet, ja jeg sover pt. fra kl. 01 til 11 den sidste uges tid og ja, idag har jeg da kommet til at tisse lidt i bukserne fordi datteren sku til først :-S

Mon den så er der nu? Og hvis ja, hvad fanden gør man så, for skal starte på uddannelse til november (muligvis mulighed for e-læring) Men har jo lagt planer ihvertfald 2 år frem.

Det skal lige siges at sidste gang jeg var gravid, var da jeg fik min datter i 2006 og har IKKE brugt beskyttelse siden! Og ikke været på den lade side med gemalen *host host*

Hvad syns I? HVIS den er positiv, ville I så fjerne eller beholde?

Louise - en nervøs og forvirret mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

grinny

For at være helt ærlig så ville jeg nok vælge at beholde det, da der ikke er brugt beskyttelse og så er det jo ens egen skyld, så for mig ville det være helt forkert i mit hoved at skulle fjerne et barn når det som sådan er selvforskyldt.

Anmeld

14. juli 2010

TineA

Hej

Anmeld

14. juli 2010

TineA

Tine2104 skriver:

Hej

Nå , den ville åbenbart ikke have hele mit indlæg med

Prøver igen..

Jeg forstår ikke, at du spørger om du skal beholde eller ej, for når jeg læser dit indlæg, opfatter jeg det som om, at I har prøvet at blive gravide.. Jeg citerer dig : "Vi har "forsøgt" i over 1 år nu uden lægehjælp og mon den er der nu? Uhhhhhhh....."

Og har I ikke brugt beskyttelse i 4 år, så burde det da ikke skulle overvejes ?

Anmeld

14. juli 2010

nissen51@ofir.dk

Grinny; Tænkte jeg også... Det var bare mere spørgsmålet om man sku vente eller lægge andre planer i stedet fordi jeg/vi ikke er blevet gravide de sidste 4år - overhovedet!     Vi har haft kontakt til en gynækolog, men har lissom os ment at hvis vi skal ha flere børn - så kommer de nok selv.    Jeg er kun 26år så der er tid endnu til at det nok skal lykkes uden hjælp...

Men lad os nu se. Har haft håbet så mange gange før og hver gang er det endt med mens og skuffelse. Havde dog bare satset på mens kom til tiden så man ku være mens-fri til koncerten

Tak for svar

Anmeld

14. juli 2010

grinny

nissen51 skriver:

Grinny; Tænkte jeg også... Det var bare mere spørgsmålet om man sku vente eller lægge andre planer i stedet fordi jeg/vi ikke er blevet gravide de sidste 4år - overhovedet!    Vi har haft kontakt til en gynækolog, men har lissom os ment at hvis vi skal ha flere børn - så kommer de nok selv.    Jeg er kun 26år så der er tid endnu til at det nok skal lykkes uden hjælp...

Men lad os nu se. Har haft håbet så mange gange før og hver gang er det endt med mens og skuffelse. Havde dog bare satset på mens kom til tiden så man ku være mens-fri til koncerten

Tak for svar

Jeg ville ikke vente længere hvis det var mig. Jeg ville være bange for at hvis jeg fik en abort ville der måske gå 4 år igen. 

Men tror så heller ikke jeg ville have samvittighed til at få det fjernet.

Anmeld

14. juli 2010

CamillaValby

Jeg ville helt klart vælge at få det, og droppe evt. uddannelse. (Udskyde den)

Jeg fik en abort i 2006, det tog mig 4 år at blive gravid. Jeg gjorde det pga. at jeg var i gang med uddannelse. Og jeg FORTRYDER det så meget, og har faktisk gjort det lige siden.

Jeg har nu prøvet med min mand i to år, og er næsten lige blevet insemineret for første gang.

Nyd evt. børn og familie, og sæt udd. til side. Bare et godt råd

Men hold os endelig opdateret weee.

Anmeld

14. juli 2010

Koen.

Altså forstår ikke du evt overvejer at få det fjernet, når nu i har forsøgt over et år børn komme ikke altid lige præcis når det passer bedst, men når man som du skriver har prøvet så længe, ville jeg da godt nok beholde det og ikke få det fjernet bare fordi det ikke lige passer ind!

Men altså hvad med at starte med at tage en test og så tage den derfra, for man kan jo godt få kroppen til at "tro" den er gravid

Anmeld

14. juli 2010

nissen51@ofir.dk

Jep - skal ned og købe et par teste idag... Er bare skide bange for de teste altså  Hvis den viser negativ, blir jeg skuffet og den har altid vist negativ desværre... ja ihvertfald de sidste 4år.

Men man må jo prøve... Bange eller ej.

Så i morgen tidlig - Torsdag, tager jeg en test og hvis I kan høre mig skrige dér hvor I bor, så er den positiv

Ønsk mig held og lykke eller knæk og bræk eller hva man nu sir.

(Beholder baby efter samtale med manden)

Anmeld

14. juli 2010

CamillaValby

nissen51 skriver:

Jep - skal ned og købe et par teste idag... Er bare skide bange for de teste altså  Hvis den viser negativ, blir jeg skuffet og den har altid vist negativ desværre... ja ihvertfald de sidste 4år.

Men man må jo prøve... Bange eller ej.

Så i morgen tidlig - Torsdag, tager jeg en test og hvis I kan høre mig skrige dér hvor I bor, så er den positiv

Ønsk mig held og lykke eller knæk og bræk eller hva man nu sir.

(Beholder baby efter samtale med manden)

Jeg er så glad for din beslutning

Du må lige skrive i morgen når du har testet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.